וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: שגיב יחזקאל עם רביעייה אדירה, הפסד לנתניה, 1:1 בין כפר סבא לחדרה

החלוץ חגג על חשבון בני יהודה ב-1:5 המרשים של מ.ס. אשדוד. מכבי פתח תקוה גברה 0:1 על נתניה, שער בכורה לפלקושצ'נקו בחדרה

טל מכלוף אחרי משחק גביע הטוטו של הפועל כפר סבא/הפועל כפר סבא

פרט למפגש המסקרן בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב, נערכו הערב (שלישי) עוד שלושה משחקים במסגרת גביע הטוטו של ליגת העל. כוכב הערב היה שגיב יחזקאל, שחגג על חשבון בני יהודה עם רביעייה מרשימה ב-1:5 של מ.ס. אשדוד בבלומפילד. בבית ג': מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 בחוץ את מכבי נתניה ואילו הפועל כפר סבא והפועל חדרה נפרדו ב-1:1.

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים. שלומי גבאי
שער ראשון בגביע הטוטו. שחקני הפועל כפר סבא/שלומי גבאי

מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה 1:0

השלישייה לרשת הפועל כפר סבא הייתה רק אשליה? אחרי הבכורה המוצלחת, ריימונד אטפלד קיווה להמשכיות ושמר על ההרכב פרט לאילון ירושלמי שהחליף את אלמוג כהן הפצוע, אבל הפעם מכבי נתניה נראתה רע, מיעטה להגיע למצבים ונוצחה במגרשה על ידי התושבת החוזרת של ליגת העל. אריק ינקו שמר על שער נקי, ומכבי פתח תקוה השיגה הכרעה לאחר קיפאון בהגנת המארחת וטיל של אור אינברום אל הרשת בדקה ה-63. גיא לוזון עם ארבע נקודות בבית ב' של גביע הטוטו, היריבה שלו נותרה עם שלוש.

הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, כרם ג'אבר, עומרי גנדלמן, דולב אזולאי, זלאטן שחוביץ' (רותם קלר, 46), אילון ירושלמי, אביב אברהם, גבי קניקובסקי (יובל שדה, 81), חן עזרא (אלעד שחף, 69), רוי קורין (ירין שרעבי, 69), יונס מלדה.

הרכב מכבי פתח תקוה: אריק ינקו, ינון אליהו, אור בלוריאן, מרכוס דיניז (עומרי לוזון, 46), מוחמד הינדי (ירדן כהן, 64), איתן אזולאי, גיא חדידה (מוחמד סרסור, 64), ארד בר (דן כדורי, 70), ליאל עבדה (דניאל גולאני, 82), אור אינברום, תאי בריבו.

דקה 63: גול! הינדי מסר מצד שמאל לעבר הרחבה, בריבו הסיט ימינה והגנת נתניה קפאה וראתה את אינברום מפציץ פנימה. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 66: מלדה יכול היה לכבוש משני מטרים, אבל ינקו פרש את ידיו והכדור החזק פגע בו ויצא לקרן.

עוד בוואלה!

אלביס סאקי חתם לעונה במכבי פתח תקוה עם אופציה לעונה נוספת

לכתבה המלאה
מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חדרה בועט פנדל. שלומי גבאי
העניק יתרון מהיר לחדרה. מקסים פלקושצ'נקו כובש/שלומי גבאי

הפועל כפר סבא - הפועל חדרה 1:1

שער ראשון ונקודה ראשונה לירוקים, בעוד הקבוצה של שרון מימר רשמה 1:1 שני ברציפות. הפועל חדרה חסרה את הבלמים וויסאם רבאח (חתונה) וג'ונתן סיסה (פציעה) אבל בכל זאת עלתה ליתרון מפנדל של מקסים פלקושצ'נקו, שחגג שער בכורה בדקה ה-10. הפועל כפר סבא הגיעה גם היא בהרכב חסר, עדיין ללא השוער איתמר ישראלי וגם בלי אמאדו סוקונה, וקיבלה את השוויון משגיא דרור שסיפק מבצע אישי יפה בדקה ה-32. רז כהן נכנס כמחליף וערך בכורה מחודשת, שנתיים אחרי שעזב להפועל תל אביב.

הרכב הפועל כפר סבא: מתן זלמנוביץ', טום שלח, טל מכלוף, סודיק אטנדה, אביב סולומון (אלון סבג, 78), בן רייכרט (יהב אפריאט, 61), ג'ורג' פוצ'יבה, איתי שור (רז כהן, 78), עומר בראמי (עומר פדידה, 46), שגיא דרור, לוואגה קיזיטו (טריקו גטהון, 27).

הרכב הפועל חדרה: עדי טבצ'ניק, דיא לבאבידי, נועם כהן, מנשה זלקה (סהר דבח, 75), עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר (יאיא מלג'ה, 57), עומר לקאו, מקסים פלקושצ'נקו, גוסטבו מרמנטיני (גלעד אברמוב, 46), רודריג בונגונגי (ריף מסיקה, 46), אסי גומה (שובל גוזלן, 57).

דקה 10: גול! פלקושצ'נקו הרים כדור חופשי שפגע ביד של סולומון וזיכה את האורחת בפנדל. הקשר המושאל ממכבי חיפה ניגש בעצמו לנקודה הלבנה ובעט פנימה. שער בכורה לפלקושצ'נקו, 0:1 להפועל חדרה.

דקה 32: גול! דרור קיבל כדור בצד שמאל, עבר בקלות את נועם כהן ומתוך הרחבה בעט מזווית אלכסונית באלגנטיות אל הרשת. יופי של שער, כפר סבא השוותה ל-1:1.

גוסטבו מרמנטיני שחקן הפועל חדרה לפני שגיא דרור שחקן הפועל כפר סבא. שלומי גבאי
הסתפק במחצית אחת. גוסטבו מרמנטיני/שלומי גבאי

בני יהודה - מ.ס. אשדוד 5:1

בחצי עונה במדי בני יהודה ב-2018, הצליח שגיב יחזקאל לכבוש שער אחד בלבד. הערב הוא מצא את הרשת לא פחות מארבע פעמים ב-35 דקות מול קבוצתו הקודמת והוביל את מ.ס. אשדוד למהפך בבלומפילד ולניצחון ראשון בגביע הטוטו. אלישע לוי קיבל את אליסון דוס סנטוס בחזרה, אבל הבלם נותר חסר אונים מול יחזקאל וגם היה אשם בשער השלישי יחד עם עומר ניראון. שלומי אזולאי, שנכנס כמחליף ובישל, כבש בעצמו בדקה ה-84 ואז הוסיף אסיסט שני ליחזקאל שהשלים רביעייה אדירה. ומי זוכר שרועי בן שמעון העלה את הכתומים ליתרון כבר בדקה הרביעית שהחזיק 50 דקות? בני יהודה נותרה עם נקודה אחת במקום האחרון בבית ב', לאשדוד יש שלוש נקודות ראשונות.

הרכב בני יהודה: עומר ניראון, אבישי כהן, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, נתי אמויאל, סתיו פיניש (תאמבי סגס, 46), יוסיף מוסא, מתיאה ליואיץ' (סילבה קאני, 62), פדרו קמפוס (אליאן רוחנא, 57), ניב זריהן (אריאל לזמי, 46), רועי בן שמעון.

הרכב מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן (זוהר זסנו, 62), ניר ברדע, ננאד צבטקוביץ', מונטרי קמאהני, פיראס אבו עקל (רועי גורדנה, 46), סמואל אלאבי, מוחמד כנעאן, עוז בילו (שלומי אזולאי, 46), שגיב יחזקאל, דין דוד (הייפורד אג'יי, 46).

שגיב יחזקאל שחקן מ.ס. אשדוד חוגג שער עם רועי גורדנה. לירון מולדובן
רביעייה ב-35 דקות. שגיב יחזקאל/לירון מולדובן

דקה 4: גול! לא ההתחלה הכי טובה עבור צבטקוביץ'. הבלם איבד כדור, ליואיץ' מסר לקמפוס שנעצר אצל השוער, אבל בן שמעון היה על הריבאונד והרשית מקרוב. 0:1 לבני יהודה.

דקה 17: אבישי כהן מסר רע אחורה, יחזקאל כבר עבר את השוער ניראון, אבל בעט החוצה. החמצה גדולה של בני יהודה.

דקה 54: גול! יחזקאל נשלח לבדו מול ניראון והקפיץ נהדר מעל השוער אל הרשת. אשדוד איזנה ל-1:1.

דקה 72: גול! המהפך הושלם. אזולאי המחליף מצא בכדור גאוני את יחזקאל, שעשה תנועה חכמה לרחבה והמשיך בנגיחה אל הרשת. 1:2 למ.ס. אשדוד.

דקה 76: גול! הצגת יחיד של יחזקאל. הפעם לחלוץ האורח היה הרבה מזל, אחרי כדור ארוך ובלבול בין דוס סנטוס לשוער שלו. יחזקאל אמר תודה וגלגל פנימה את השלישי שלו. 1:3 למ.ס. אשדוד.

דקה 84: גול! מוסא איבד כדור ברשלנות, אזולאי הטעה את אבישי כהן ומול השוער בעט בקלילות אל הרשת. 1:4 למ.ס. אשדוד.

דקה 89: גול! איזו התפרקות של אשדוד ואיזו הצגה של אזולאי את יחזקאל. הקשר סיפק עוד מסירת עומק קסומה והחלוץ המשיך בהקשתה אלגנטית עם החלק החיצון. רביעייה נדירה של יחזקאל ו-1:5 למ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully