וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לכדורגל אישרה קיום פעילות ספורטיבית בליגות הנוער

ההתאחדות הוציאה מסמך ובו הנחיות ברורות כיצד ניתן לאפשר את קיום התחרויות והאימונים. אורן חסון: "בשורה חשובה מאוד, מודה לשר הספורט"

יורגוס דוניס, מאמנה החדש של מכבי תל אביב, נחת בישראל/צילום: דני מרון

ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (שני) קיום פעילות בליגות הילדים והנוער בכפוף להנחיות ומגבלות עקב מצב הקורונה במדינה. האישור מההתאחדות הגיע לאחר שב-30 ביולי אישרו במשרד הספורט כי תתאפשר פתיחתה של ליגת העל לנוער במתווה התואם את הליגות המקצועניות. בעקבות כך, הוציאה ההתאחדות מסמך שאמור לעשות סדר ב"אי הוודאות הקיימת בשטח".

הפעילויות והתחרויות יתקיימו כמובן ללא כניסת קהל, ו"בכפוף להוראת התו הסגול למקומות פתוחים לציבור או למקומות עבודה". בנוסף, התבקשו הספורטאים להימנע ככל האפשר ממגע. "פרט למגע הכרחי כאמור, יישמר בכל עת מרחק של שני מטרים בין המשתתפים".

מסמך בו מאשרת ההתאחדות לכדורגל פעילות בליגות הילדים והנוער. צילום מסך, צילום מסך
המסמך שהוציאה ההתאחדות לכדורגל/צילום מסך, צילום מסך

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון: "אני מבקש להודות לשר התרבות והספורט חילי טרופר ולצוות המסור שעובד עמו, למשרד הבריאות ופרופ' גמזו על החזרת הפעילות הספורטיבית המלאה בענף הכדורגל. הבשורה היום חשובה מאוד ומאפשרת את חידוש פעילות ליגות הילדים והנוער, בנים ובנות.
נמשיך יחד עם משרדי הספורט והבריאות במאמצים גדולים במיוחד כדי להשיב לפעילות מלאה גם את ליגות החובבנים והנשים בהקדם האפשרי".

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "לשמחתי פעילות הספורט, העממי וההישגי, לילדים ובני נוער עד גיל 18 חוזרת בכלל הענפים כולל מגע. כמובן שהפעילות מחוייבת לפעול על פי הנחיות התו הסגול. חברה בריאה היא חברה שיש בה ספורט חי ותוסס. שמאות אלפי ילדים ובני נוער בה עושים ספורט, משפרים את הבריאות וחותרים למצוינות. נמשיך לפעול להשבת הספורט גם מעל גיל 18 וכמובן גם להשבת הקהל בעונה הבאה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות ונתוני התחלואה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully