וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "ספרופולוס המשיך במה שהתחלתי. איתי היינו מגיעים לפלייאוף"

עוזר מאמן ממפיס התראיין מבועת ה-NBA לעמוד הפייסבוק "הודיניל" וסיפר על הודעת הברכה למחליפו במכבי תל אביב, על אבדיה ("הכישרון הכי גדול שאימנתי"), על ווילבקין ("קשה לראות אותו ב-NBA") ועל דונצ'יץ' ("השילוב המושלם בין פטרוביץ' לנוביצקי")

שחקני פיניקס סאנס חוגגים עם דווין בוקר/מתוך טוויטר

בזמן שמכבי תל אביב חגגה את זכייתה השלישית ברציפות באליפות המדינה, עקב מאמנה לשעבר נבן ספאחיה אחר תוצאות הפלייאוף מתוך בועת ה-NBA בארה"ב. הקרואטי, שפוטר מאימון הצהובים בתחילת עונת 2018/19 אחרי שהיה חתום על האליפות הראשונה ברצף, חזר לליגה הטובה בעולם ומכהן כיום כעוזר מאמן ממפיס גריזליס.

מחדרו במלון בדיסניוורלד קיים ספאחיה ריאיון מקיף עם ניל קרמר הישראלי, מפעיל עמוד הכדורסל "הודיניל" בפייסבוק, ובו דיבר באריכות על שלל נושאים. "אני שמח שיאניס ספרופולוס המשיך את מה שאני התחלתי", אמר. "כלומר, לשחק עם שחקנים צעירים ולהביא תארים, שזה מאוד חשוב לכל מאמן. אם הייתי נשאר עד סוף העונה ביחד עם גיא גודס, היינו מעפילים לפלייאוף ביורוליג. יאניס כמעט עשה זאת".

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה עם המאמן נבן ספאחיה. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מחמאה גדולה מהמאמן הוותיק. דני אבדיה עם נבן ספאחיה בימיהם המשותפים/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הקרואטי החמיא לדני אבדיה, ואמר כי "הוא הכישרון הגדול ביותר שראיתי בקריירת האימון שלי". לעומת זאת, הוא סקפטי בנוגע לסיכוייו של סקוטי ווילבקין להגיע ל-NBA: "ממה שראיתי בעונה הקודמת, כשהוא הגיע אלינו, ובתקופה הקצרה שהוא היה איתי ועם צוות האימון שלי, זה נראה מאוד קשה. אבל לעולם אי אפשר לדעת, אני לא יכול להגיד ב-100%".

בגמר האליפות גברה מכבי תל אביב על מכבי ראשון לציון, אותה מאמן עוזרו לשעבר, גודס. "גיא הוכיח כמה בוגר הוא כמאמן, ושהוא אחד מהמאמנים הישראלים הטובים ביותר", אמר. ספאחיה ביקש למסור "ברכות לכל משפחת מכבי ולשער 11", וסיפר כי שלח למחליפו ספרופולוס הודעת ברכה אחרי הזכייה באליפות.

ומה בנוגע ל-NBA? בהתייחסו ללוקה דונצ'יץ' הוסיף ספאחיה: "בשבילי, באופן אישי, לוקה הוא השילוב המושלם בין דראז'ן פטרוביץ' ודירק נוביצקי באדם אחד. איך שהוא משחק כדורסל, זה פשוט מדהים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ממפיס לא חזרה בצורה טובה מפגרת הקורונה, ובבועה היא עומדת על ניצחון בודד בשישה משחקים ונאבקת על הכרטיס לפלייאוף. "הייתי אומר שהגריזליס הם הקבוצה הצעירה ביותר ב-NBA בגלל שהליבה שלנו, והאנשים שבאמת משחקים בדקות החשובות, הם הצעירים בליגה", הוסיף ספאחיה. "אנחנו צריכים להאמין במה שאנחנו עושים ובמה שהקבוצה הזאת עשתה בהתחלה. בהשוואה לאירופה, המאמנים והארגונים בארה"ב הרבה יותר סבלניים".

עוזר המאמן דיבר גם על השחקנים בקבוצתו. "בתחילת העונה היה ליונאס ולאנצ'יונאס מעט קשה, כי הוא אף פעם לא שיחק עם כל כך הרבה העברות ותנועה התקפית, אבל אחרי כמה חודשים הוא הסתגל. הבגרות של ג'ה מורנט, ג'ארן ג'קסון וברנדון קלארק הולכת להרים את הקבוצה הזאת גבוה. הם יהיו יותר ויותר חשובים לקבוצה הזאת ולליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully