וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה מבינים: "אנחנו אנדרדוג מול באיירן, אבל מסי יכול לשנות הכול"

בקטלוניה מנמיכים ציפיות לקראת רבע הגמר בליסבון, חוששים מנקמה של קוטיניו ויודעים ש"באיירן נראית בדרך לטרבל". התקווה: "מסי שוב יפרוץ את הגבולות של עצמו"

אימון ברצלונה/האתר הרשמי של ברצלונה

בברצלונה לא מתכחשים לכך שבאיירן מינכן נראית פייבוריטית מובהקת לקראת הקרב ביניהן ברבע גמר ליגת האלופות בליסבון ביום שישי הקרוב. בארסה אומנם ניצחה 1:3 את נאפולי בקלות יחסית במשחק הגומלין של שמינית הגמר, אבל הגרמנים יגיעו למשחק עם רצף של שמונה ניצחונות רצופים בליגת האלופות, כשהם בכושר נהדר, כובשים בצרורות ונחושים ללכת על כל הקופה.

"באיירן מינכן נראית בדרך לטרבל. אף אחד בברצלונה לא משלה את עצמו בנוגע ליחסי הכוחות בין הקבוצות", כתבו היום (שני) ב"מונדו דפורטיבו". על פי "מארקה", בברצלונה חוששים לא רק מרוברט לבנדובסקי הלוהט ומשאר הכוכבים של באיירן, אלא גם מפיליפה קוטיניו, האקס שכעת עשוי לחפש נקמה.

"קוטיניו יכול לשחק תפקיד בלהדיח את ברצלונה. החשש בקבוצה הוא שהיחס לקשר הברזילאי יחזור אליהם כמו בומרנג ביום שישי", כתבו.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
התקווה היחידה. ליאו מסי/AP

יחד עם זאת, בקבוצה תולים תקוות בליאו מסי האחד והיחיד, שיקווה לספק עוד התעלות. "מסי בוחן את הגבולות שלו בכל פעם מחדש. הוא נמצא בכושר טוב ויש לו רצון עז להוכיח את עצמו בליגת האלופות, אחרי השנים בהן לא הצליח להגיע לקו הסיום. הוא מסוגל לפרוץ את הגבולות שלו שוב", נכתב ב"מונדו דפורטיבו".

בתקשורת הקטלאנית מדווחים שסרג'יו בוסקטס וארתורו וידאל צפויים להיות כשירים למשחק אחרי שהשתתפו אמש באימון. גם עוסמאן דמבלה שמתאושש מפציעה ימריא עם הקבוצה לליסבון, אבל עדיין לא ברור אם ייכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully