וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יורגוס דוניס לא צפוי לקבל אישור לעמוד על הקווים נגד באר שבע

עודכן לאחרונה: 10.8.2020 / 13:51

הצהובים ינסו לקבל אישור מיוחד שיאפשר ליווני לנהל משחקים בזמן הבידוד. מסתמן: משרד הבריאות יאשר לו לעשות זאת רק נגד ריגה בשבוע הבא. הלטבים אישרו שיגיעו לישראל כמתוכנן

יורגוס דוניס, מאמנה החדש של מכבי תל אביב, נחת בישראל/צילום: דני מרון

מיד לאחר ההודעה הרשמית על צירופו של יורגוס דוניס, מכבי תל אביב צפויה להגיש בקשה למנהלת הליגות לאפשר למאמן הטרי לעמוד על הקו במשחק אלוף האלופים מול הפועל באר שבע ביום חמישי ובשבוע הבא מול פ. צ. ריגה.

בשלב זה ההיתר היחיד שקיים הוא לגבי אימון. דוניס ואנשי הצוות שלו שמחוייבים בבידוד ביתי, רשאים לצאת לאימונים בלבד ולעבוד עם השחקנים כשהם עוטים מסיכות ושומרים על מרחק של שני מטר מהשחקנים, בהתאם לנוהל שהוסכם בין המנהלת לבין משרד הבריאות.

גאורגיוס דוניס מאמנה החדש של מכבי תל אביב. דני מרון
יורגוס דוניס הלילה בנתב"ג/דני מרון

באשר למשחקים עצמם עדיין אין היתר. על פי הערכות, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות איתמר גרוטו לא יאשר לדוניס לנהל את המשחק ביום חמישי באלוף האלופים, אבל יאשר לו לעמוד על הקווים ולערוך הופעת בכורה נגד ריגה בשבוע הבא. כמו כן, גרוטו צפוי לאשר את מתווה אופ"א ולאשר את כניסת ריגה ללא חובת בידוד.

היום הודיעה ריגה שתתייצב למשחק בישראל ולא תבקש לקיים אותו במגרש נייטרלי, משום שישראל מוגדרת כמדינת קורונה אדומה. על פי ההודעה, המשחק יתקיים באצטדיון בלופילד ב-19 באוגוסט בשעה 20:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully