וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יידון סאנצ'ו יצא למחנה עם דורטמונד, "מנצ'סטר יונייטד פספסה את הדדליין"

הגרמנים הודיעו שהשחקן טס למחנה בשוויץ, באנגליה טוענים: "יונייטד פספסה את ההזדמנות להחתמתו", כשדורטמונד מתעקשת על 120 מיליון יורו, בעוד יונייטד מסרבת. האם זה סוף הפרשה?

מנצ'סטר סיטי מתכוננת לליגת האלופות/מתוך הטוויטר של מנצ'סטר סיטי

האם מה שהייתה אמורה להיות העסקה הכי גדולה של הקיץ בחלון ההעברות לא תצא לפועל? בורוסיה דורטמונד הודיעה היום (שני) כי כוכב הקבוצה ג'יידון סאנצ'ו יצא איתה למחנה האימונים שלה בשוויץ, ועל פי הדיווחים בגרמניה, ייתכן שזה מרמז שהשחקן לא יעבור בסופו של דבר למנצ'סטר יונייטד.

דורטמונד ביקשה ממנצ'סטר יונייטד להאיץ את המגעים על מנת שתוכל למצוא תחליף לאנגלי הצעיר, שבעונה שעברה בישל 20 שערים וכבש 20 שערים בכל המסגרות. הדדליין של הגרמנים היה ה-10 באוגוסט. יונייטד לא הצליחה להשלים את העסקה, השחקן יצא עמה למחנה, וכעת ייתכן שהקבוצה של סולשיאר פספסה את ההזמדמנת שלה.

שחקן בורוסיה דורטמונד ג'יידון סאנצ'ו. GettyImages
יעבור או לא? סאנצ'ו/GettyImages

יש לציין כי על פי הדיווחים באנגליה, יונייטד הגיעה לסיכום עם סאנצ'ו על פרטי החוזה שלו, אבל לא הגיעה להסכמות עם דורטמונד, שדורשת עליו 120 מיליון יורו. באנגליה דווח שיונייטד מבקשת לשלם בתשלומים, כשחלק מהכסף יגיע הקיץ, חלק בקיץ הבא וחלק בשנים הבאות, אבל דורטמונד מסרבת.

עם זאת, למרות הדיווחים באנגליה, בשבוע שעבר צוטט ראשי דורטמונד כאומרים שלמעשה מעולם לא הייתה פנייה רשמית ממנצ'סטר יונייטד, ולהערכתם, השחקן יישאר בגרמניה גם בעונה הבאה. כעת השאלה היא האם העסקים מתנהלים כרגיל, או שמדובר רק בטקטיקה של משא ומתן ובניסיון להלחיץ את כל המעורבים.

אגב, בבורוסיה דורטמונד לא התרגשו במיוחד מהעובדה שג'יידון סאנצ'ו צולם מבלה באנגליה. "זה נפוץ ובסדר גמור עבור שחקנים לנסוע הביתה לפני מחנה אימונים", אמר הדובר של הצהובים-שחורים, "וזה נכון גם לגבי ג'יידון סאנצ'ו. מנקודת המבט שלנו, התמונות שראינו לא מפרות שום הסכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully