וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי וגוואנגז'ו "נמצאים בכאוס", אין חוזה חדש, וכעת "גם פנרבחצ'ה אחרי הישראלי"

אחרי האלופה בשאקשהיר, גם מועדון הפאר הטורקי מוזכר כיעד אפשרי עבור חלוץ גוואנגז'ו R&F, שעובר פתיחת עונה רעה בסין: "זהבי נראה מתוסכל ומתקשה מאוד, לא יכול להושיע את ההגנה הגרועה"

יורגוס דוניס, מאמנה החדש של מכבי תל אביב, נחת בישראל/צילום: דני מרון

ערן זהבי על הכוונת של עוד קבוצה טורקית? אחרי הדיווחים על מועמדותו לאלופה הטרייה בשאקשהיר, בטורקיה קושרים את חלוץ גוואנגז'ו R&F בן ה-33 גם לפנרבחצ'ה. על פי דיווח בתקשורת המקומית, זהבי הוא אחד החלוצים שעשויים להצטרף למועדון הפאר מאיסטנבול אחרי שהמשא ומתן עם חלוץ אחר, פיודור סמולוב, פוצץ.

פנר רוצה לחזור לימיה הגדולים אחרי עונה חלשה ביותר אותה סיימה במקום השביעי בלבד בליגה הטורקית - בלי כרטיס לאף מפעל אירופי. היא סימנה מספר חלוצים בכירים כחלק מתוכנית הרכש, אולם החלוץ הרוסי של לוקומוטיב מוסקבה, שהיה בראש סדר העדיפויות, ירד מהפרק.

לצד זהבי, הוזכר גם שמו של מריו באלוטלי. זהבי מסיים חוזה בקרוב בגוואנגז'ו R&F, וכבר רמז לא אחת שהוא עשוי לעזוב את הליגה הסינית. פתיחת העונה החלשה של הקבוצה, שנמצאת בתחתית הטבלה, אמורים להגדיל את הסיכוי שזהבי יעבור לקבוצה אחרת עם תום חוזהו. אם המהלך יקרום עוד וגידים וזהבי יצטרף לפנר, הוא יהיה הישראלי השני שלובש את המדים של הקבוצה אחרי חיים רביבו, שכיכב במועדון בין 200 ל-2002.

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. GettyImages
היעד הבא: טורקיה? זהבי/GettyImages

הדיווחים על זהבי מגיעים כאמור על רקע המצב המביך של קבוצתו בליגה הסינית, שמדורגת במקום האחרון במחוז A ואחרי ארבעה מחזורים היא עם נקודה אחת בלבד. זהבי אומנם קיבל אתמול לפני המשחק את הגביע המיוחד על שערו ה-100 בליגה הסינית, הישג מרשים מאוד לחלוץ ששבר שיאי כיבוש בסין, אבל גם הוא לא מצליח לעזור לקבוצתו, שספגה 11 שערים בארבעה משחקים וכבשה שער אחד בלבד - בפנדל, של זהבי.

"הרונאלדו של סין לא יכול להציל את ההגנה הכי גרועה", נכתב בסין על זהבי, שגם החמיץ פנדל במשחק האחרון, "זהבי נראה מתוסכל ומתקשה מאוד, בקבוצה שאיבדה את כוחה... הוא כבש שער אחד בלבד, ב-21 ניסיונות... מאז שהגיע ואן ברונקהורסט לפני חצי שנה הקבוצה לא מצליחה לנצח, וחוסר היכולת של זהבי רק ממחיש את הכאוס בקבוצה... מהשחקן שהגיע וכבש את הליגה, וכבש 99 שערים ב-110 משחקים בקצת יותר משלוש עונות, יש ציפיות כמו מרונאלדו... האם הוא מסוגל להושיע את הקבוצה?".

עוד מדווחים בסין שהשחקנים בקבוצה לא מצליחים להסתגל לשיטת המשחק של המאמן החדש, במיוחד בחלק האחורי. בנוסף, גוואנגז'ו ר.פ מתקשה לחדש את חוזהו של זהבי, על אף רצונה הגדול, וזאת בגלל החוקים החדשים על זרים בסין. "ניהלנו איתו המון שיחות על חידוש, אבל אנחנו חייבים לחכות שהכל יהיה ברור מבחינת החוק", אמר יו"ר הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully