וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל החתימה את קלי בלקשיר, מכבי חיפה את ארון ואלדז

עודכן לאחרונה: 9.8.2020 / 17:03

שחקן הפנים האמריקאי (23, 2.08 מ') ששיחק בעונה שעברה במדי אוניברסיטת פלורידה יחבור בקו הקדמי של ליאור ליובין לבניה סרור ופטריק יאנג. הירוקים צירפו את הגארד-פורוורד האמריקאי (27, 1.96 מ')

הפועל גלבוע/גליל הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של שחקן הפנים האמריקאי קרי בלקשיר ששיחק בעונה שעברה במדי אוניברסיטת פלורידה. בלקשיר חובר לפטריק יאנג ואייזיאה קאזינס בסגל של ליאור ליובין, כשבמועדון הודיעו גם לגארד ג'ו תומאסון שהם מממשים את האופציה עליו.

"מאוד שמחים על הצטרפותו של קרי בלקשיר, שחקן מאוד מוכשר ומבטיח, יביא למשחק שלנו הרבה אורך ואתלטיות וחוכמת משחק", אמר המאמן ליאור ליובין בהודעה מטעם המועדון, "בטוחים בהשתלבותו במועדון בהתחברות שלו לזהות ולגלבוע, ולקהל האוהדים שייהנה ממנו"

בלקשיר (23, 2.08) שיחק במשך שלוש שנים באוניברסיטת וירג'ינה טק לצד שחקן ה-NBA ג'סטין רובינסון. אחרי שלוש עונות משחק במכללות, ועונה אחת בה לא שיחק בגלל פציעה בכף רגלו, החליט לעבור לאוניברסיטת פלורידה והיה אחד השחקנים המובילים במכללה כשהוא מסיים את העונה עם ממוצעים של 12.8 נקודות ו-7.5 ריבאונדים למשחק.

הסגל הישראלי של גלבוע כולל נכון לעכשיו את גיל בני, בניה סרור, עמית גרשון, נתנאל ארצי ויותם חנוכי.

קרי בלקשיר הפועל גלבוע גליל. אתר רשמי, אתר רשמי
ינסה את מזלו בישראל. קרי בלקשיר/אתר רשמי, אתר רשמי

גם מכבי חיפה המשיכה בבניית הסגל שלה כשצירפה את הגארד-פורוורד האמריקאי ארון ואלדז ששיחק בעונה שעברה בליגה הראשונה במקסיקו בשתי קבוצות. "אנחנו שמחים להביא את ארון למכבי חיפה", אמר בעלי הקבוצה ג'ף רוזן. "הוא שחקן הגנה טוב, קלעי מוכשר ובעל הרבה פוטנציאל". המאמן דניאל סאואנה הוסיף: "ארון הוא ווינר עם פוטנציאל גדול, אנחנו בטוחים שהוא יתרום לנו במספר אספקטים במשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ואלדז (27, 1.96) הוא בוגר אוניברסיאת הוואי משנת 2016, כשבעונתו האחרונה במכללות רשם 13.2 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים למשחק. את עונת הבכורה שלו כמקצוען העביר בליגה הליטאית, אך בעונה השנייה שלו מיעט לשחק בעקבות פציעה. לאחר מכן נבחר לשחק בסגל נבחרת מקסיקו, כשבמקביל שיחק תקופה מסוימת בליגה בניו זילנד. את העונה הנוכחית סיים בקבוצת סולס דה מקסיקלי ורשם 8.1 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully