וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור חתם לשנתיים בהפועל תל אביב: "הוא היה האופציה המועדפת"

9.8.2020 / 14:46

טימור (28, 1.92), שקיבל הצעות רבות מליגת העל, חוזר לקדנציה שנייה במועדון שבע שנים אחרי שעזב. חואקין שוכמן התבקש לקצץ בשכרו

בווידאו: התגובות להדחה של הפועל ירושלים בחצי גמר הפיינל פור/צילום: דני מרון ,עריכה: ניר חן

שבע שנים אחרי שעזב את הקבוצה, חתם היום (ראשון) בר טימור בהפועל תל אביב לשנתיים הקרובות. הגארד היה מבוקש בהרבה מקבוצות הליגה, אך העובדה כי האדומים היו מוכנים לתת לו חוזה לשנתיים, ביחד עם הלחץ הגדול שהפעילו עליו, גרמה לו לבחור בקבוצה של יאניס קסטריטיס.

בר טימור: "עברו כמה שנים, אבל הזיכרונות המתוקים נשארו. אני שמח לחזור להפועל תל אביב ובטוח שיחד נביא את הקבוצה והמועדון למקומות שכולנו חולמים עליהם. מחכה לפגוש את כולכם וכולכן ביציע, ושתהיה לכולנו עונה טובה ומוצלחת".

המאמן קאסטריטיס: "אנחנו מקדמים בברכה את חזרתו של בר. הפועל תרצה להתבסס על שלד ישראלי חזק ובר הייתה האופציה המועדפת עלינו. אני בטוח שהוא יתרום לנו רבות גם על המגרש וגם בבניית תרבות של קבוצה מנצחת".

טימור (28, 1.92) גדל במחלקות הנוער של הפועל ומכבי חיפה, ושיחק בקבוצת הבוגרים של האדומים מהכרמל כבר בגיל 17. אחרי עונה אחת בקרית טבעון הגיע בקיץ 2011 להפועל תל אביב ועזר לקבוצה לעלות לליגת העל, ואף קיבל במדיה את ההזדמנות הראשונה בליגת העל. טימור עבר בקיץ 2013 לאלבה ברלין, אך לא קיבל יותר מדי הזדמנויות, כשאחרי עונה אחת הוא עובר להפועל ירושלים, בה שיחק במשך שש שנים, ואף שימש קפטן הקבוצה בשנה האחרונה.

שחקן הפועל ירושלים בר טימור מול שחקן עירוני נס ציונה רביב פיטשון. קובי אליהו
בר טימור/קובי אליהו

הסגל של יאניס קסטריטיס כולל נכון לעכשיו את ים מדר, שינסה להיבחר בדראפט ה-NBA, טאליב זאנה, רז אדם, חואקין שוכמן ודניאל קופרברג. עם שוכמן נמצאים האדומים במגעים על קיצוץ בשכרו, כשנכון לעכשיו אין בין הצדדים הבנות.

  • עוד באותו נושא:
  • בר טימור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully