וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריגה טוענים: "נצטרך לטוס לישראל, אם מכבי תל אביב תוכל לארח"

עודכן לאחרונה: 9.8.2020 / 18:12

אלופת לטביה כתבה באתרה הרשמי כי תמריא לישראל למשחק מוקדמות ליגת האלופות. ההחלטה הסופית תלויה ברשויות המקומיות - אם הצהובים יקבלו אישור ממשרד הבריאות לארח, המשחק יתקיים בבלומפילד. אחרת, ייערך במדינה נייטרלית

אלישע לוי מדבר לאחר ה-0:0 של בני יהודה עם בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בני יהודה

בהתאחדות לכדורגל ובמנהלת הליגות משוכנעים כי משרד הבריאות יתיר לשחקני פ. צ. ריגה להיכנס לישראל בשבוע הבא ולשחק מול מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות ללא חובת בידוד, שחלה על כל אזרח זר שנכנס כרגע בשערי ישראל. על פי הבנות שכבר יש מול אופ"א, משרד הבריאות צפוי לתת אור ירוק בעיקר כיוון שלטביה היא מדינה ירוקה וששחקניה ישהו בקפסולה נפרדת מהרגע שהיא נוחתת בישראל.

נכון לרגע זה, שאלת אירוח המשחק תלויה יותר בישראל מאשר בקבוצה הלטבית. יש לציין כי לפי תקנון אופ"א, כל קבוצה במוקדמות ליגת האלופות היתה מחויבת להודיע עד תאריך מסוים לפני ההגרלה האם יש לה מגבלות להגיע למדינה מסוימת, או לארח קבוצה ממדינה אחרת. עדיין לא ברור האם
ריגה העבירה לאנשי אופ"א מסר לפיה לא תהיה מוכנה להגיע לישראל, ובמקרה כזה ייתכן והמשחק יתקיים במדינה נייטרלית.

כך או כך, באתר הרשמי של ריגה כבר טענו כי המשחק יתקיים בישראל, מה שאולי מלמד על כך שהם עצמם מוכנים להגיע לתל אביב. "המשחק ייערך ב-18 או ב-19 באוגוסט בישראל. ריגה תצטרך לטוס לישראל אם מכבי תוכל לארח שם את המשחק", נכתב, "אחרת, המשחק ישוחק במגרש נייטראלי".

שחקני ריגה חוגגים. GettyImages
יגיעו לישראל? שחקני ריגה חוגגים/GettyImages

הכירו את היריבה

ריגה סיימה את העונה שעברה כאלופה עם שבע נקודות יתרון על פני ריגאס. את העונה הנוכחית היא פתחה מצוין עם 12 ניצחונות ב-13 מחזורים ונמצאת בגאון בראש הטבלה. ריצ'ארד אמבומבו החלוץ הקונגולזי בן ה-24 הוא מלך שערי הקבוצה עם שבעה כיבושים. לריגה יש גם שלושה זרים ברזילאים וקשרים מאוקראינה וסרביה. את הקבוצה מאמן אולג קונונוב הבלארוסי, שאימן לפני כן ברוסיה את ספרטק מוסקבה, ארסנל טולה וגם גרוזני וקרסנודאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully