וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים אחרי שתקף את יצחק שום, רז כהן חזר לכפר סבא: "התנצלתי, פותח דף חדש"

9.8.2020 / 14:18

הקשר שעזב את קבוצת נעוריו בטונים צורמים ("אל תאמינו לחצי מילה של שום, נפגעתי ממנו כלכלית, פיזית ובעיקר נפשית"), שב לאחר שנתיים בהפועל תל אביב: "שמח לחזור הביתה"

עמיר תורג'מן לאחר הפסד הפועל כפר סבא למכבי נתניה/האתר הרשמי של הפועל כפר סבא

הפועל כפר סבא הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של רז כהן לעונה אחת. הקשר בן ה-25, שגדל בקבוצה ושיחק בה שבע שנים עד שעבר בקיץ 2018 להפועל תל אביב, התייחס בהצהרתו לאחר החתימה למתקפה הפומבית שלו על הבעלים יצחק שום כשעזב לפני שנתיים: "שמח מאוד לחזור הביתה. התנצלתי בפני יצחק שום על הדברים שאמרתי בעבר. שמח לפתוח דף חדש ומודה על ההזדמנות. אעשה הכל על מנת לתרום להצלחת המועדון".

כזכור, אחרי שעזב בטונים צורמים את קבוצת נעוריו כתב כהן בפוסט זועם בחשבון הפייסבוק שלו: "אל תאמינו לחצי מילה שמספרים מהצד שמנהל את הפועל כפר סבא. אנשים לא יודעים איך התייחסו אליי בחצי השנה האחרונה, כל הסובבים את הבעלים השמיעו את דעתם במשפטים שחזרו על עצמם כגון: 'אתה צודק, זו לא דרך, אבל ככה הוא החליט'. נפגעתי בשנה האחרונה פיזית, כלכלית ובעיקר נפשית. התנהגתי בשיא הלויאליות עבור המועדון שכה יקר לליבי ובתמורה קיבלתי יחס הפוך ומנוכר ממי שעומד בראשו".

רז כהן הפועל כפר סבא. אתר רשמי, אתר רשמי
פתח דף חדש. רז כהן/אתר רשמי, אתר רשמי

כהן מצטרף אל מאור ג'רסי, מתן זלמנוביץ' ועומר בראמי שחתמו לאחרונה ואל עומר פדידה, טל מכלוף, בן רייכרט, איתמר ישראלי, יהב אפריאט, אביב סולומון, וטריקו גטהון שימשיכו מהעונה שעברה. בגזרת הזרים צירפה כפר סבא את ג'ורג' פוצ'יבה אל סודיק אטנדה, אמאדו סוקונה ולוואגה קיזיטו שממשיכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully