וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכניו של סיינסברי מחפשים לו קבוצה בחו"ל, ז'ורז' מאנג'ק מתרחק ממכבי חיפה

9.8.2020 / 11:51

הבלם האוסטרלי מודע לכך שהקבוצה מנהלת מגעים עם זרים אחרים. בקבוצה נוטים לרדת ממאנג'ק ומנהלים מגעים עם זרים אחרים בעמדת הקשר המרכזי

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי חיפה/אתר מכבי חיפה

סוכניו של טרנט סיינסברי בלמה של מכבי חיפה החלו בניסיונות למצוא לו קבוצה אחרת. הבלם קיבל מסרים לרצון של המועדון למצוא שחקן אחר במקומו. בחיפה הבהירו לבלם שהוא עדיין חלק מהקבוצה ואינו משוחרר בשלב זה, אך גם הם מודעים לכך שסוכניו של השחקן וכן נציגים זרים אחרים הקשורים אליו החלו כבר לחפש לו קבוצה.

שחקני מכבי חיפה ז'ורז' מאנג'ק, ארנסט מאבוקה חוגגים. יוסי ציפקיס
הקאמבק מתרחק. ז'ורז' מאנג'ק/יוסי ציפקיס

בימים האחרונים סיינסברי הוצע לקבוצות באוסטרליה, ארצות הברית וכן בבלגיה והולנד. סיינסברי הגיע בקיץ ולמרות פתיחה טובה של הקדנציה בחיפה, הוא דעך ביכולתו. בחיפה מחפשים בלם זר ויש לא מעט אופציות על השולחן של הצוות המקצועי, כשההערכה שבסופו של דבר יגיע בלם אחר וסיינסברי אכן יעזוב.

מי שככל הנראה לא יחזור לקבוצה הוא הקשר ז'ורז' מאנג'ק. אחרי משא ומתן בין הצדדים עושה רושם שבחיפה בינתיים ירדו מהאופציה והם מנסים ללכת על אופציה אחרת. לפי גורמים במועדון ישנם שלושה זרים שנבחנים לעמדת הקשר באמצע.

עוד בוואלה!

עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה: ירדן שועה צפוי לפתוח בבכורה של ברק בכר

לכתבה המלאה
טרנט סיינסברי שחקן מכבי חיפה מול תומר יוספי שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יעזוב אחרי עונה אחת. טרנט סיינסברי/ברני ארדוב

עופרי ארד שחקן הקבוצה יוצא השבוע בקמפיין גיוס תרומות למשפחות נזקקות, לקראת החגים, בתקופת משבר הקורונה, תחת הכותרת: "אמאבא, אני רעב". מטרת הקמפיין לעורר מודעות ולגייס כחצי מיליון שקלים לפחות עבור רכישת 1,000 סלי מזון לחג ובכך לסייע ולתמוך במשפחות נזקקות עם ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully