וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה: ירדן שועה צפוי לפתוח בבכורה של ברק בכר

8.8.2020 / 19:33

המאמן ככל הנראה יציב גם את רוקאביציה בחלק הקדמי, התלבטות בין שרי ועוואד. קהת, אלו ומזרחי יפתחו מנגד (א', 21:00, ספורט5)

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי חיפה/אתר מכבי חיפה

עירוני קרית שמונה

אחרי לא מעט שחקני רכש שעוררו עניין והגדילו את הציפיות, תפתח מחר (ראשון, 21:00, ספורט5) עירוני קרית שמונה את העונה שלה עם משחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה. קובי רפואה צפוי לעלות בהרכב חזק כשמלבד מוחמד שכר וזיו מורגן הוא ככל הנראה ייהנה מסגל מלא. עבדאללה חליחל שכבש את שער ההישארות צפוי לפתוח בחוד לצד לוסיו כאשר גם רועי קהת יקבל את הדקות הראשונות בקדנציה המחודשת שלו בקבוצה הצפונית.

הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, אמיר בן שמעון, סמואל בראון, אדריאן רוצ'ט, רועי קהת, אופיר מזרחי, עבדאללה חליחל, לוסיו.

שחקן מכבי חיפה, ירדן שועה, במשחק אימון נגד הפועל נוף הגליל. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
עידן חדש. שועה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

מכבי חיפה

מכבי חיפה תפתח מחר (ראשון, 21:00, ספורט5) רשמית את עידן ברק בכר כשתתארח אצל עירוני קרית שמונה במסגרת מחזור הפתיחה של גביע הטוטו. שחקן החיזוק היחיד שהוחתם עד כה הוא איאהב אל עביד, שבכל מקרה לא יהיה כשיר עד אמצע חודש אוקטובר, מה שככל הנראה גם יביא להישארותו במועדון עד ינואר שכן קשה יהיה למצוא קבוצה שתתחייב על השאלתו כשאינו יכול להתאמן.

בכר צפוי לפתוח מחר עם חלק קדמי שיכלול את ירדן שועה וניקיטה רוקאביציה, כשהמאמן החדש מתלבט בין צ'ארון שרי ומוחמד עוואד. במרכז ההגנה יפתחו עופרי ארד ועאיד חבשי, לאור חסרונו של טרנט סיינסברי הפצוע. "התחלנו את מחנה האימון, השחקנים עובדים קשה, הצוות והסגל מתחברים ואני מרוצה עד כה", אמר בכר. "השנה באופן שונה, משחקי גביע הטוטו הם בעצם כמו משחקי אימון עבור הקבוצות לקראת הליגה. המטרה היא כמובן, לתרגל מספר דברים אך יחד עם זאת מדובר במפעל תחרותי ולתוצאות חשיבות. נעשה הכול לנצח במשחק חוץ לא פשוט בקריית שמונה ובמקביל לתרגל ולדייק את ההכנה לקראת הליגה".

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, צ'ארון שרי (מוחמד עוואד), ירדן שועה, ניקיטה רוקאביציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully