וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור הביתה? מכבי חיפה מועמדת מובילה לצרף את יפתח זיו

9.8.2020 / 10:02

הירוקים עשויים להחזיר את הגארד (25, 1.91) שגדל אצלם ושיחק בקבוצה עד לפני חמש שנים, כשהוא רושם חודשיים נהדרים בסיום העונה בגלבוע/גליל. הקבוצה מגן נר מנסה לשמור עליו לעונה נוספת גם כן

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב חוגגים אליפות/דוד רוזנטל

יפתח זיו זכה רק לפני פחות משבועיים בתואר השחקן המצטיין של ליגת "הקורונה" על התקופה המצוינת במדי גלבוע/גליל מרגע חזרת ליגת העל לפעילות, אך למרות זאת הוא עדיין שחקן חופשי בשוק השחקנים. לוואלה! ספורט נודע כי המועמדת הבכירה לקלוט את זיו לעונה הבאה היא מכבי חיפה, הקבוצה בה גדל. גם בגלבוע/גליל ממתינים להתפתחויות בנוגע לזיו, שהיה מעוניין לצאת לאירופה, אך בשלב הזה נראה כי אפשרות הישארות בישראל וחזרה לירוקים היא הריאלית ביותר.

יפתח זיו שחקן גלבוע/גליל מול פרדריק בורדיון שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מעוניין לצאת לאירופה, ישרל אופציה ריאלית יותר. זיו/דני מרון

זיו (25, 1.91) גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ועד שקיבל את ההזדמנות בקבוצה הבוגרת עבר באליצור קרית אתא, הפועל קרית טבעון ואליצור רמלה בלאומית. בעונת 2014/15 שיחק לראשונה דקות בקבוצה הבוגרת, אך אחרי עונה נוספת בה לא פרץ עבר לבני הרצליה ועד הפלייאוף רשם פריצה וקנה לעצמו מעמד בליגה. בעונת 2016/17 עבר למכבי אשדוד של מאיר טפירו, ואחרי עונה אחת עבר להנהיג את עירוני נהריה בה שיחק במשך שנתיים. העונה עבר לגלבוע/גליל ובעונה הסדירה רשם 11 נקודות, 3.9 אסיסטים ו-3.4 ריבאודנים כשבפלייאוף הוא משתדרג ל-18.3 נקודות, 5.3 אסיסטים ו-4.8 ריבאונדים.

הסגל של דניאל סאואנה לעונה הבאה הולך ונשלם בימים אלה. מייקל בריסקר הושאל לעונה נוספת מהפועל תל אביב וישחק לצד רומן סורקין ויונתן מור שממשיכים בירוק. הקבוצה צירפה עד כה את דונטה סמית' וכריס דואו במצבת הזרים ואת אלכס צ'וברביץ' מתחת לסלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully