וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמשיך להחליף קבוצות": הטראש טוק הלוהט בין דמיאן לילארד ופול ג'ורג'

שחקני הקליפרס לגלגו על כוכב פורטלנד שפישל במאני טיים, הרכז לא נותר חייב והזכיר להם: "העפתי אתכם הביתה". וזה לא נגמר שם

שחקני פיניקס סאנס חוגגים עם דווין בוקר/מתוך טוויטר

הבועה באורלנדו התחממה אמש (שבת), עם טראש טוק לוהט בסיום המשחק בין פורטלנד ולוס אנג'לס קליפרס. 18.6 שניות לסיום נשלח דמיאן לילארד אל הקו והחטיא פעמיים, לאחר שעמד על 30 מ-36 מהעונשין במצבי מאני טיים עד אותו רגע. פטריק בברלי ומרכוס מוריס השתוללו על הספסל הקליפרס והקניטו את כוכב הבלייזרס, שהוסיף החטאת שלשה בהתקפה שלאחר מכן וראה את קבוצתו מפסידה 122:117.

כשנשאל על כך בסיום, הזכיר לילארד לבברלי ולפול ג'ורג' שכבר שלח אותם הביתה בשתי סדרות פלייאוף שונות בעבר - בברלי הודח עם יוסטון ב-2014, ג'ורג' עם אוקלהומה סיטי אשתקד: "הם יודעים. הסיבה שהם מתנהגים ככה זה כי הם יודעים למה לצפות ממני. זה סימן לכבוד. זה לא פוגע בי. אם כבר, זה צריך להראות לכם כמה פגעתי בהם כשהעברתי אותם מה שהעברתי".

הטראש טוק נמשך באינסטגרם, שם כתב ג'ורג' ללילארד: "ואתה תישלח הביתה השנה. כבוד". רכז הבלייזרס לא נשאר חייב ועקץ את הפורוורד: "תמשיך להחליף קבוצות". פטריק בברלי הצטרף לדיון וכתב: "קנקון ב-3" - רמז לכך שפורטלנד תצא בקרוב לחופש.

ג'ורג', שבמהלך המשחק יצר טראש טוק עם שחקן נוסף של פורטלנד, גארי טרנט, התייחס בסיום לשחקן המחליף של הבלייזרס ואמר: "זה חלק מהמשחק. חלק מהאנשים יכולים לשחק ולדבר, וחלק לא".

על המשחק עצמו, אותו ניצחה קבוצתו אף שחסרה את קוואי לאונרד, בברלי ומונטרז הארל, אמר ג'ורג': "אנחנו מרגישים שאנחנו צריכים לנצח בלי קשר למי משחק. עדיין יש לנו ציפיות גבוהות. הוכחנו את זה, הראינו למה אנחנו מסוגלים".

הבלייזרס פספסו הזדמנות להבטיח לכל הפחות את המקום בטורניר על הכרטיס האחרון לפלייאוף, כשהוליכו למשך מרבית המשחק אך בעטו בדלי במאני טיים. "היו לנו את ההזדמנויות שלנו", הודה טרי סטוטס, "אבל לא השלמנו את המשימה. בשתי הדקות האחרונות לא יצרנו מהלכים כדי לסגור את המשחק. כמובן שאם אתה שולח את לילארד לקו בסיום, אתה מרגיש די טוב לגבי זה. הופתעתי שהוא החטיא".

לא רק סטוטס הופתע. "הייתי בהלם", הודה מאמן היריבה דוק ריברס. "הוא שחקן קלאץ' גדול. זה קורה. זה משחק אנושי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully