וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסדר העזיבה עם קמפאסו: "ריאל עדיין רוצה להשלים את עסקת ז'יז'יץ'"

הרכז יוותר על שלוש משכורות בסך 1.2 מיליון יורו כדי לעבור ל-NBA, ב"מארקה" מתעקשים: חלק מהסכום עשוי לשמש את ריאל במאבק עם מכבי תל אביב על הסנטר הקרואטי

התגובות לזכייה של מכבי תל אביב באליפות/צילום: דני מרון ,עריכת וידאו: ניר חן

מכבי תל אביב בטוחה שאנטה ז'יזיץ' יצטרף לשורותיה, אבל בתקשורת הספרדים מתעקשים שריאל מדריד עדיין לא אמרה את המילה האחרונה. הבלאנקוס הגיעו אמש (שישי) להסדר עם פקונדו קמפאסו על עזיבתו ל-NBA ועל הסכומים שיוזרמו למועדון באופן מיידי: על פי ההסכם, קמפאסו יוותר על משכורות אוגוסט, ספטמבר ואוקטובר בשלב ראשון, מה שיחסוך לבלאנקוס כ-1.2 מיליון יורו.

על פי "מארקה", חלק מהסכום הזה עשוי לשמש את ריאל כדי להשלים עסקאות שכבר היו בדרך ונתקעו - כמו עסקת ז'יז'יץ', שכבר סוכמה בעל פה אבל נעצרה בשל התמהמהות של הספרדים. מאז הספיקה מכבי תל אביב להיכנס לעניינים ועל פי מקורות בקבוצה אף הגיעה לסיכום עם הסנטר הקרואטי, שצפוי לעזוב רשמית את קליבלנד קאבלירס בימים הקרובים.

פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
הכניס את ריאל לפלונטר. קמפאסו/GettyImages

על פי הדיווח ב"מארקה", ריאל הציעה לקמפאסו להישאר לעונה נוספת ובתמורה לאפשר לו לעבור ל-NBA בקיץ הבא תמורת פיצוי נמוך בהרבה, אולם הוא סירב. הבלאנקוס, מצידם, סירבו להצעת סוכניו של קמפאסו להפחית את דמי השחרור שלו (כ-6 מיליון יורו) בתמורה לזכות ראשונים עליו אם יחזור לאירופה.

כמו כן, על פי הדיווח ניסתה ריאל בשבועות האחרונים לעשות מחטף לאולימפיאקוס ולהחתים את קוסטאס סלוקאס אחרי שכבר סיכם בקבוצה. בסופו של דבר מועמדותו של הרכז היווני ירדה מהפרק והוא חתם באולימפיאקוס כפי שתכנן מלכתחילה. האפשרות להחליף את קמפאסו בלוקה וילדוזה מבאסקוניה גם כן לא ריאלית, משום שבאסקוניה דורשת עליו שני מיליון יורו. האפשרות הסבירה ביותר עבור ריאל היא להחתים רכז שייפלט מה-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully