וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי יותר מחמישה חודשים בפראגוואי: רונאלדיניו ואחיו בדרך חזרה לברזיל

השניים חתמו על עסקת טיעון, במסגרתה הם יוכלו לשוב למדינתם. שחקן העבר נקנס בכ-100 אלף דולר ויהיה חייב להתייצב בפני שופט בברזיל בכל שלושה חודשים למשך שנתיים

אימון ברצלונה/האתר הרשמי של ברצלונה

מזל טוב לרונאלדיניו ואחיו רוברטו דה אסיס. אחרי קצת יותר מחמישה חודשים בפראגוואי, צמד האחים הברזילאים בדרך הביתה לברזיל. הלילה (בין שישי לשבת) הודיעו בפראגוואי שהשניים סיכמו על עסקת טיעון, במסגרתה הם ישובו הביתה אחרי שנעצרו בתחילת במרץ לאחר שנכנסו למדינה עם דרכון מזויף.

אחרי שהצדדים הגיעו להסדר, הפרקליטות בפרגוואי ביקשה לסגור את החקירה נגד השניים וכל מה שנותר כעת הוא אישורו הסופי של שופט מקומי לתנאים שנקבעו.

על פי הסדר הטיעון, השניים יספגו קנס גבוה - רונאלדיניו יצטרך לשלם 90 אלף דולר בעוד שאחיו יידרש לשלם 110 אלף דולר. בעוד שלרוברטו יישאר אישום פלילי בפראגוואי, כל האישומים נגד רונאלדיניו נמחקו, והוא אף יוכל לעזוב את ברזיל בכל עת, כל עוד יודיע בדיוק לאן הוא נוסע. על אחיו לעומת זאת, נאסר לעזוב את ברזיל לתקופה של שנתיים. על שני האחים להופיע בפני שופט פדרלי בברזיל בכל שלושה חודשים לתקופה של שנתיים.

רונאלדיניו מובל למעצר בפרגוואי. AP
החיוך יחזור? רונאלדיניו/AP

"הפרקליטות בפראגוואי הבינה שאין כאן כל פשע", אמרה עורכת הדין המייצגת את רונאלדיניו ואחיו. "לא הייתה כאן כל מרמה ואני שמחה שאחרי חמישה חודשים ארוכים השניים חוזרים הביתה".

בתחילת מרץ רונאלדיניו ואחיו ניסו להיכנס לפראגוואי עם דרכונים מזויפים, ונעצרו על ידי המשטרה המקומית. הם היו עצורים בבית כלא למעלה מחודש, ובסופו של דבר שוחררו אך נאלצו להמתין במדינה עד למשפט שלהם. עסקת הטיעון שעליה חתמו זירזה את ההליכים והם צפויים לנחות בברזיל בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully