וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "לא חושב שקיבלתי הזדמנות הוגנת בתור כדורגלן"

האיש המהיר בכל הזמנים הודה: "אני באמת אוהב כדורגל ומאמין שהייתי יכול להיות שחקן מצוין. אני עוד חושב על זה לפעמים ותוהה אם פספסתי משהו גדול"

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

לא חלף זמן רב מרגע הפרישה של יוסאין בולט מהמסלול ועד לניסיון שלו לחתום בקבוצת כדורגל מקצוענית. האיש המהיר בכל הזמנים התבטא לכל אורך הקריירה המפוארת שלו, כי בסיומה היה רוצה לנסות את מזלו גם על כר הדשא. בולט ניסה את מזלו בשתי קבוצות שונות - סנטרל קוסט מרינרס האוסטרלית ו-ואלטה המלטזית. בשתיהן הוא נבחן ואף כבש שערים במשחקי אימון אך לא הצליח להשיג חוזה, ובסופו של דבר החליט לוותר על קריירה ככדורגלן.

"אני לא חושב שקיבלתי הזדמנות הוגנת", אמר בולט בריאיון על הקריירה הקצרה שלו ככדורגלן. "לא עשיתי את המסע הזה בדרך שרציתי לעשות אותו, ואני בטוח שהייתי יכול להיות כדורגלן מצוין. אני מניח שאלו חלק מהדברים שאתה פשוט מפספס וצריך לעבור הלאה. כן, אני עדיין חושב על זה לעתים ותוהה אם פספסתי משהו גדול, כי אני באמת אוהב כדורגל. בכל מקרה, זה כבר שייך להיסטוריה".

האצן הג'מייקני יוסאין בולט חוגג במדי סנטרל קוסט מרינרס. GettyImages
היו גם שערים במשחקי האימון. בולט חוגג/GettyImages

"לאחר אותם ניסיונות, קיבלתי המון טלפונים מאנשים ששאלו אם אני רוצה לנסות שוב ככדורגלן", הוסיף הג'מייקני. "פשוט הרגשתי שפספסתי את ההזדמנות ושהגיע הזמן להתקדם, אז פשוט אמרתי לאותם אנשים שאני כבר לא צעיר ושהגיע הזמן לפרוש מספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully