וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: אוריאל טרוצקי חתם לשלוש שנים

7.8.2020 / 11:53

הסנטר הצעיר שהגיע לסגולים בשלהי העונה שעברה, חתם על חוזה ארוך טווח בקבוצה של דדאס, ואמר: "מקווה לעונה מוצלחת, יאללה חולוניה"

התגובות לזכייה של מכבי תל אביב באליפות/צילום: דני מרון ,עריכת וידאו: ניר חן

הפועל חולון הודיעה היום (שישי) על הארכת חוזהו של אריאל טרוצקי בקבוצה בשלוש שנים נוספות. הסנטר הצעיר שהגיע לקבוצה בתום פגרת הקורונה, פתח את העונה שעברה במכבי רעננה מהליגה הלאומית. השחקן ערך סך הכל חמש הופעות במדי חולון בעונה שעברה, במהלכן קלע בממוצע 4 נקודות למשחק ולקח 2 ריבאונדים.

לאחר החתימה אמר השחקן: "אני שמח להצטרף למשפחת הפועל חולון, מדובר עבורי בהגשמה של חלום, לא יכול כבר לחכות לראות את ההיכל שלנו מלא באוהדים, מקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר, אני מאחל לנו עונה מוצלחת מלאה בהישגים, יאללה חולוניה".

אוריאל טרוצקי ממשיך בהפועל חולון. האתר הרשמי של הפועל חולון, אתר רשמי
חתם על חוזה ארוך טווח. טרוצקי/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חולון

בתוך כך, האריכה הקבוצה את חוזהו של עוזר המאמן עמית שרף בשנתיים. שרף, אשר עמד על הקווים בסיום העונה שעברה, ישוב להיות עוזרו של סטפנוס דדאס, שנשאר ביוון ולא סיים את העונה עם הסגולים בעקבות הבלאגן שנוצר בעקבות התפרצות נגיף הקורונה. כבוד גדול בשבילי להמשיך לשנה שלישית במועדון גדול כמו הפועל חולון", אמר שרף. "אני לא יכול לחכות כבר לפתיחת העונה בליגה ובאירופה, ואני בטוח שתהיה לנו קבוצה לוחמת ואיכותית שהקהל יתחבר אליה ויתגאה בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully