וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "מנסים להשתמש במחאה של קיירי, זה מוכר עיתונים"

כוכב ברוקלין יצא להגנת חברו שהפך למנהיג המחאה נגד הגזענות: "90 שחקנים חושבים כמוהו". התחזית לפלייאוף: "הקליפרס ינצחו את מילווקי בגמר"

הפלייאוף ב-NBA כבר מתקרב כשהעונה הסדירה מתקרב לסיומה באורלנדו. ברוקלין כבר הבטיחה מקום בפלייאוף, אבל מי שיחסר לה מאוד הוא קווין דוראנט, הסופרסטאר הפצוע שעדיין לא רשם את הבכורה בגלל הפציעה הקשה שלו בגמר הפלייאוף אשתקד מול טורונטו.

קווין דוראנט, קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. GettyImages
תומך נלהב בקיירי. קווין דוראנט/GettyImages

KD השתתף בפודקאסט והתבקש לתת את התחזית שלו לפלייאוף הקרוב. "אם הייתי יכול לבחור, הייתי הולך על גמר בין הקליפרס למילווקי", אמר דוראנט, "אני גם חושב שהקליפרס תזכה. היא כל כך עמוקה ואיכותית עם פול ג'ורג' וקוואי בכנפיים. זה מה שאתה צריך בשביל לזכות באליפות. ואם זה לא מספיק, יש להם גם את שני הסקוררים הכי גדולים מהספסל" (מונטרז הארל ולו וויליאמס).

על כך שקיירי אירווינג חברו לקבוצה הוביל את המחאה נגד חזרת הליגה: "האמת לפעמים פוגעת באנשים. כשאתה אומר את האמת הכואבת, במיוחד בחברה הזו, אנשים מקמטים את המצח. קיירי שם לנו את האמת בפרצוף, אי אפשר לעטוף את זה בסוכר. הוא לא היה היחיד שהיתה לא בעיה עם איך שהדברים מתנהלים בבועה, לכולם יש בעיה עם זה אבל לקיירי יותר מכולם וזה מוכר עיתונים".

דוראנט המשיך במתקפה: "בתקופה הזו, במיוחד בזמן המגיפה, אף אחד לא עושה כסף, אז זו הזדמנות טובה להשיג קליקים זולים ולהשתמש בקיירי. אבל ל-80, 90 שחקנים היו את השאלות שהוא שאל".

כזכור, קיירי סומן כמנהיג השחקנים שהתנגדו לחזרת הליגה וספג על זה הרבה ביקורות. הוא אפילו הודיע כי בכוונתו לתרום 1.5 מיליון דולר לשחקניות ה-WNBA שלא מתכוונות לקחת חלק בעונה הקרובה, בין אם בשל חששות מנגיף הקורונה בו בשל נקיטת עמדה במאבק החברתי המתחולל בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully