וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיס סאנצ'ס עוקץ: "למה עזבתי את יונייטד? אני רעב לזכות בתארים"

הצ'יליאני שוויתר על סכום ניכר משכרו כדי להישאר באינטר, התראיין לאתר האוהדים של הנראזורי והסביר את המהלך שעשה: "מצאתי פה משפחה"

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

אלכסיס סאנצ'ס נשם לרווחה במהלך השבוע, כשאינטר ומנצ'סטר יונייטד סיכמו על מעברו של הצ'יליאני באופן סופי מהשדים האדומים לנראזורי. אלכסיס, שעבר לאולד טראפורד מארסנל בינואר 2018 תמורת 38 מיליון יורו, לא הצליח להשאיר חותם במנצ'סטר והעביר את העונה החולפת כמושאל בקבוצה של אנטוניו קונטה.

"אני מאוד מאוד שמח להישאר באינטר", אמר אלכסיס לעמוד הטוויטר של הקבוצה האיטלקית. "אחת הסיבות העיקריות שרציתי להישאר זו הסיבה שמצאתי פה משפחה בה כולם רוצים להילחם ולזכות בתארים עבור המועדון". באשר לסיבה בגינה עזב את השדים האדומים, ענה הצ'יליאני בעקיצה לאקסית: "אני רעב לזכות בתארים. זו הסיבה שאני נשאר כאן, כדי לזכות במשהו".

שחקן אינטר אלכסיס סאנצ'ס. GettyImages
"מצאתי באינטר משפחה". אלכסיס סאנצ'ס/GettyImages

כזכור, ההשאלה של אלכסיס לאינטר אמורה הייתה להסתיים באופן רשמי לפני כמה ימים, אבל שני המועדונים הגיעו לסיכום לפיו הצ'יליאני יישאר במילאנו. ב-2018 אלכסיס חתם על חוזה עתק ביונייטד, שסידר לו כ-560 אלף ליש"ט בשבוע, כשכעת שכרו יעמוד על כ-150 אלף יורו בשבוע בקבוצה של קונטה.

אינטר סיימה את העונה בליגה האיטלקית במקום השני, והעפילה השבוע לרבע גמר הליגה האירופית לאחר שניצחה 0:2 את חטאפה. ברבע הגמר יפגשו האיטלקים את באייר לברקוזן במפגש נוקאאוט שייערך בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully