וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: הפועל רעננה ניצחה, הפועל עפולה הובסה

היורדת הטרייה גברה 1:3 על רמת השרון, השורדת הטרייה חטפה 4:0 מאום אל פאחם. כפר שלם הפתיעה את הפועל רמת גן, הפועל פתח תקוה ניצחה

בווידאו: התגובות אחרי משחק האימון בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב/אתר רשמי בית"ר ירושלים

קבוצות הליגה הלאומית פתחו הערב (חמישי) רשמית עונה חדשה עם משחקי גביע הטוטו. הפועל רעננה היורדת הטרייה צלחה את המשחק הראשון בהצלחה עם 1:3 קליל על הפועל ניר רמת השרון. רועי לוי כבש כבר אחרי 2 דקות, עידו בר יוסף הכפיל בדקה ה-25 ועמית כהן קבע 0:3 חד צדדי בדקה ה-52. קוסטה רוימלנד רק צימק (55) לקבוצה של אורן רותם.

יורדת נוספת שפתחה פחות טוב את דרכה במפעל היא סקציה נס ציונה שהפסידה בביתה 3:1 להפועל קטמון. הכתומים התייצבו למשחק הזה בסגל משנה ועלו ליתרון משער של אמנון טדלה (12), אבל הראל שלום (21), גל מאיו (52) ואדיס צ'קול (63) הפכו.

שניר שוקר שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
רעננה פתחה עונה ברגל ימין. שניר שוקר/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון כמעט עלתה ליגה בעונה שעברה, אבל מהסגל שלה לא נותר כמעט אף שחקן ואיסמעיל עאמר המאמן החדש התייצב עם קבוצת נוער מחוזקת והפסיד 3:1 לבית"ר תל אביב בת ים. זייה בוריס כבש את הראשון של בת ים בדקה ה-42. אמיר ברקוביץ' הכפיל (65) ונדב משיח נגד את השלישי (77). דולב בלולו צימק בדקה ה-90, אבל לראשון יש עוד הרבה עבודה בבניית הסגל מחדש.

הפועל פתח תקוה ניצחה 0:1 את מ.ס כפר קאסם באצטדיון בלוד. בר ירוחם הכריע (64). הקבוצה המרשימה של היום היתה אום אל פאחם שהביסה 0:4 את הפועל עפולה המותשת. דויד מתיאוס, יעקב אבבה, מוחמד אבו חסן ומוחמד אבו עומר כבשו לקבוצה של אבי סבג. הפועל כפר שלם העולה החדשה הפתיעה עם 1:3 על הפועל רמת גן. איאד חאג' (7), עמית מלכה (72) וירין אברהם (80) כבשו. ישראל זגורי המוחתם הטרי רק צימק (86). נוף הגליל גברה 0:1 על הפועל עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully