וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר הביתה: וובה בראון חתם בהפועל רמת גן

הקשר הוותיק שהיה שותף לאליפויות עם באר שבע וגביע עם קרית שמונה, חוזר לשתף פעולה עם עופר טסלפפה שאימון אותו בראשון לציון. מוחמד באדיר חתם בעפולה, עלאא ג'אפר בנס ציונה

מכבי תל אביב עורכת מחנה אימונים לקראת עונת 2020/21/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הפועל רמת גן ממשיכה לבנות סגל מרשים לקראת העונה הבאה בליגה הלאומית: וובה בראון שחקנה של הפועל ראשון לציון בעונה החולפת חתם בקבוצה. בראון, 31, גדל במועדון ועשה קריירה מרשימה בעירוני קרית שמונה עמה הוא זכה בגביע המדינה. לאחר מכן הקשר עבר להפועל באר שבע והיה שותף לשתיים מהאליפויות שלה.

"עכשיו זה הזמן שלי להחזיר לבית שגידל אותי ולתת לילדים האורדונים של רמת גן את הדוגמה שעם עבודה קשה אפשר להגשים חלומות", אמר בראון לאחר החתימה. וובה בראון מצטרף לישראל זגורי שגם הוא חזר למועדון. בנוסף הקבוצה החתימה את שחקני ראשון לציון, האקסית של עופר טסלפפה - אחמד שעבאן, אכרם שריח ומיקו ממן.

וובה בראון שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
השחקן הרביעי של ראשון לציון שמתאחד עם טסלפפה בראשון. וובה בראון/ברני ארדוב

* שחקן אדומים אשדוד בעונה החולפת, מוחמד באדיר, חתם בהפועל עפולה. הקשר בן ה-26 אמר לאחר החתימה: "אני שמח להגיע למועדון מכובד כמו הפועל עפולה. אני מודה להנהלת עפולה ולמאמן שלומי דורה על האמון בי ומחכה כבר לאימון הראשון".
בנוסף, שחקן הבית ערן אזרד חתם בקבוצה לשנתיים נוספות. השוער, גל ברזני סיכם לעונה נוספת.

* עלאא ג'אפר חתם בסקציה נס ציונה היורדת ללאומית לקראת העונה הבאה. השחקן שגדל במכבי חיפה, שיחק בעונה שעברה בהפועל עכו של אלי כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully