וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אבירם זליקוביץ' חתם, ניב משגב נשאר בנהריה

6.8.2020 / 16:34

הפורוורד בן ה-30 שחזר בשלהי העונה שעברה לעולה לליגת העל, יישאר במועדון: "הרגעים הטובים בקריירה שלי היו פה". הגארד יסגור עונה שלישית בקבוצה הצפונית

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב חוגגים אליפות/דוד רוזנטל

קבוצות ליגת העל ממשיכות להתכונן לקראת פתיחת העונה ומבצעות החתמות של שחקנים ישראלים לחיזוק הסגל. בני הרצליה השאירה את הפורוורד אבירם זליקוביץ' (30, 1.91) שיפתח את עונתו השישית בהרצליה. זליקוביץ' שב להרצליה בעונה שעברה שבועות ספורים לפני שהקורונה עצרה את העונה, והוא ישוב אליה אחרי שעזב אותה עונה לפני הירידה לליגה הלאומית.

"אני מאוד מחובר וקשור לבני הרצליה, זה מרגש להמשיך במועדון הזה לעונה שישית", אמר זליקוביץ' בהודעה מטעם המועדון, "קיבלתי בבני הרצליה את ההזדמנות הראשונה בליגת העל, הרגעים הטובים בקריירה שלי היו פה, ואני שמח שאני מקבל את ההזדמנות להמשיך לעשות את מה שאני אוהב - לשחק כדורסל". המאמן שרון דרוקר הוסיף: "אני שמח שאבירם יהיה חלק מהסגל שלנו בעונה הקרובה בתור שחקן שמזוהה עם הקבוצה ומחובר אליה. אני מאחל לו שיישאר בריא ונוכל להנות מהיכולות שלו".

שחקני בני ברצליה אבירם זליקוביץ', ברנדון טריש, ג'ף אדריאן. מגד גוזני
הפך לסמל בשרון. זליקוביץ'/מגד גוזני

מכבי חיפה הודיעה על התחמתו של הפורוורד מקסים פוקסמן (18, 2.01) בוגר מחלרת הנוער של הירוקלים, לשלוש עונות. לדברי חיפה, פוקסמן נחשב לשחקן בעל פוטנציאל גבוה, אתלט וחוסם טוב, היכול לשחק במספר עמדות על המגרש. "מקסים הוא שחקן צעיר ומוכשר, בעל הרבה פוטנציאל", אמר בעלי הקבוצה ג'ף רוזן. "ההחתמה שלו מראה שוב על שיתוף הפעולה הפורה שלנו עם מחלקת הנוער".

עירוני נהריה הודיעה על החתמתו של של הגארד ניב משגב לעוד עונה. שיחק העונה עשרים ושמונה משחקים והעמידממוצעים של 5.5 נק' ו-1.3 אסיסטים למשחק. מאמן הקבוצה דני פרנקו: "שמח שניב בחר להמשיך איתנו. ניב עשה קפיצת מדרגה מקצועית שבאה לידי ביטוי בישורת האחרונה של העונה. אני מצפה ומאמין שבעונה הבאה ניב ימשיך ויתקדם בדיוק מאותה נקודה בה הופסקה העונה הקודמה" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully