וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה פרסמה נהלי קורונה עדכניים ותחלק תמריצים לקבוצות

6.8.2020 / 9:58

במנהלת הוציאו הנחיות חדשות לקבוצות הליגה, בכל הקשור להתנהלות מול נגיף הקורונה. על הפרק: מה עושים בעת חשיפה לחולה מאומת ותכנית המענקים

טל בן חיים חוזר למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מנהלת הליגות לכדורגל הוציאה היום (חמישי) הנחיות חדשות לתקופת הקורונה, לקבוצות הליגה השונות, זאת לקראת פתיחת העונה.

"אנו מתנהלים באופן אינטנסיבי מול משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט, על מנת להגיע להבנות על מתווה ההתנהלות בעונת המשחקים הקרובה, תחת מגבלות נגיף הקורונה", נכתב במכתב שהועבר לקבוצות. "לאור מצב התחלואה, כפי שפורט במכתבנו מיום ה - 2020.07.17 ,נכון למועד כתיבת מכתבנו זה, הנחה משרד הבריאות כי על כל השחקנים, לשמור על הנחיות הבידוד אשר היו נהוגות החל מחזרת הקבוצות לפעילות בעונת המשחקים שהסתיימה. כחלק מכך, יש להקפיד הקפדה יתרה כי במתחם האימונים ישהו אנשי הקבוצה בלבד (שחקנים, צוות מקצועי, מנהלים), ביצוע בדיקות רפואיות כנדרש, מינוי ממונה קורונה, חיטוי, שימוש במקלחות בתפוסה של %50 ועוד, כפי שפורט במכתבנו מיום ה-2020.05.07. אנו מבינים את הקשיים הכרוכים בכך ובימים אלה אנו נמצאים בהליך של גיבוש מתווה מול משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט, אשר יאפשר לקיים את הפעילות עם הקלות נוספות בהנחיות בידוד השחקנים, תוך שמירה על בריאותם, כאשר אנו עושים מאמצים כי המתווה ייושם עד לפתיחת משחקי הליגות בעוד כשלושה שבועות.

במקביל לטיפול בנושא הבידוד, אנו נמצאים בשיחות מתקדמות לגיבוש מתווה מיוחד, אשר יאפשר את המשך פעילות הקבוצות המקצועניות, בעת חשיפה לחולה קורונה מאומת (מהקבוצה או מחוץ לקבוצה), או הדבקות שחקנ/ים/אנשי צוות באופן בו תחרויות הליגה יוכלו להתקיים באופן רציף ככל שניתן. נושא זה רגיש וסבוך וכולל מספר אפשרויות פעולה ובכל מקרה בכפוף לאישור משרדי הבריאות ומשרד התרבות והספורט אך אנו מוצאים אוזן קשבת ואני מקווה כי יהיו בשורות בנושא זה טרם פתיחת משחקי הליגות המקצועניות.

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות. דני מרון
הוציא הנחיות חדשות. כלפון/דני מרון

בהמשך לישיבת הנהלת מנהלת הליגות, אישרה ועדת ההנהלה כחלק מתוכנית התמריצים של קבוצות ליגת
הבורסה לניירות ערך, תמריץ על סך 400 אלף שקל למילוי ועמידה בהנחיות ונהלי הקורונה. התמריץ תקף כל עוד הנחיות הקורונה יהיו בתוקף ויוענק בכל רבעון בגין עמידה מלאה ביישום מכלול הנחיות הקורונה (חציו תמורת יישום הנחיות ניהול המשחקים כמתואר במכתבנו מיום ה - 2020.05.21 וחציו השני תמורת יישום ההנחיות השונות מחוץ ליום המשחק). בנוסף, ככל שיהיה צורך, ישמשו כספי התמריץ ליישום בדיקות קורונה וזאת אם יאושר מתווה פעילות אשר יכלול את ביצוע הבדיקות. כל ליקוי שידווח יוביל להפחתה מכספי התמריץ. אנא רכזו מאמצים עליונים לעמידה מלאה בכלל הדרישות, בראש ובראשונה עבור הבטחת בריאות השחקנים וקיום המשחקים. מובן כי ההנחיות תקפות גם לקבוצות הליגה הלאומית, כאשר ביחס לליגה הלאומית, הנחיות אלו יכללו בתמריץ ניהול המשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully