וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר הוכנס לבידוד ולא ישחק במשחק אלוף האלופים

6.8.2020 / 9:19

החלוץ שהה ליד בן משפחתו שאובחן כחיובי לנגיף הקורונה ולא יוכל לקחת חלק בצמד משחקי אלוף האלופים מול הפועל באר שבע. דור פרץ דרוך: "סוף סוף משחק רשמי"

טל בן חיים חוזר למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) שהחלוץ איתי שכטר נכנס לבידוד של 10 ימים לאחר שבן משפחה שלו ששהה בקרבתו, אובחן כחיובי לנגיף הקורונה. בעקבות זאת, שכטר לא יוכל לקחת חלק בצמד משחקי אלוף האלופים נגד הפועל באר שבע. המשחק הראשון מול מחזיקת הגביע ייערך ב-8.8 בעוד שהגומלין ייערך חמישה ימים לאחר מכן, ב-13.8.

שחקן מכבי תל אביב איתי שכטר. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא ישחק מול הפועל באר שבע. שכטר/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

"סוף סוף משחק רשמי", אמר דור פרץ. "יש תואר על הפרק ואנחנו כבר מוכנים. אנחנו חושבים על המשחק הראשון אבל רוצים להוציא תוצאה טובה כדי שיהיה לנו נוח יותר במשחק השני".

פטריק ואן לוון, שידריך את מכבי תל אביב במהלך המשחק אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מגיעים לאחר שלושה שבועות של הכנה, אני חושב שהקבוצה עובדת טוב ובימים מסויימים אפילו מעבר לכך, בקצב די גבוה. אני מרוצה מהמאמץ של השחקנים באימונים ולקראת המשחקים ואני מקווה שנראה את התוצאה במשחק הרשמי הראשון בשבת. כולם זכו לשחק בהכנה, הקבוצה גדלה תוך כדי תנועה. הצלחנו לעבוד בצורה טובה, ועבורי זו היתה הכנה טובה עם הרבה דברים מעניינים שראינו באימונים ובמשחקי האימון".

"אני לא חושב שלהפסד להפועל באר שבע תהיה השפעה", הוסיף ההולנדי. "אני חושב שאחרי הפגרה שהיתה לנו מתחילה עונה חדשה. כולנו מסתכלים קדימה לעבר עונה חדשה ולא אחורה. השחקנים מוכנים לכך והם לא מדברים על עונות קודמות אלא מוכנים ויכולים לשחק במלוא המרץ. כולם מבינים שהתחילה עונה חדשה. העובדה שהפורמט של המפעל השתנה מעט גורמת לכך שכמאמן אתה חושב גם על המשחק השני, אבל בסופו של דבר המטרה היא לזכות בתואר הראשון של העונה ולכך אנחנו מכוונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully