וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פלייטיקה תחליף את "פוקס" כספונסרית הראשית

6.8.2020 / 12:50

הצהובים מחליפים מאמצת. חברת המשחקים תזרים למועדון 1.5 מיליון דולר בשנה, לעומת מיליון דולר שנתנה "פוקס". גם חברת ההלבשה של "נייקי" נפרדת מהאלופה הישראלית

שחקני פיניקס סאנס חוגגים עם דווין בוקר/מתוך טוויטר

מהפך במכבי תל אביב. הצהובים הודיעו לחברת "פוקס" כי הם מסיימים את ההתקשרות עמה אחרי חמש שנים בהם שימשה כספונסרית הראשית של המועדון, כך פרסם הבוקר העיתון "ישראל היום". מי שתיכנס לנעליה כספונסרית הראשית היא החברה הישראלית Playtika. המגעים בין הצדדים החלו כבר לפני חודשיים וההערכות הן שמכבי תקבל כ-1.5 מיליון דולר לשנה, כחצי מיליון יותר מההסכם עם "פוקס".

פלייטיקה היא חברה ישראלית המפתחת משחקי רשת, בעיקר בתחום משחקי מזל והימורים. מאז שהוקמה ב-2010, היא נמכרה פעמיים בסכומי עתק. ב-2011 נרכשה על ידי חברת המשחקים האמריקנית סיזרס תמורת כ-90 מיליון דולר וביולי 2016 הפעילות שלה נרכשה על ידי קונסורציום סיני לפי שווי של 4.4 מיליארד דולר. החברה מחזיקה סניפים ב-19 מדינות ועם יותר מ-3,500 עובדים. בשנים האחרונות שימשה בין היתר כספונסרית הראשית של קבוצת הכדורגל סביליה, תרמה כספים למחלקת הנוער של הפועל תל אביב ואף תומכת כספית במכבי נתניה.

סקוטי ווילבקין מכבי תל אביב. דני מרון
סקוטי ווילבקין מכבי תל אביב/דני מרון

"פוקס" תמכה במכבי החל משנת 2015 בסכום של מיליון דולר בעונה כשאחרי שנתיים ראשונות הוארך ההסכם בין הצדדים, וזאת למרות הכישלון המקצועי של הקבוצה. החברה, בבעלות אסי והראל ויזל, החליפה את "אלקטרה" שהייתה נותנת החסות החל משנת 2008. כמו כן, העבירה משפחת ויזל סכום מיוחד של כמיליון שקל בשנה שעברה כמענק לקראת חתימתו של עומרי כספי במועדון.

מלבד החיפושים, שכבר נערכים בחודשים האחרונים באופן אינטנסיבי, אחרי מאמצת ראשית, הקבוצה תצטרך למצוא לעצמה מלבישה רשמית חדשה. חברת "נייקי", המלבישה של אלופת המדינה בשנים האחרונות, הודיעה כי לא תוכל לתמוך כספית יותר במועדון, ובהנהלת הקבוצה משוחחים עם מספר חברות נוספות בתחום ההלבשה שאחת מהן תתפוס את מקומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully