וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "לאף אחד מהשחקנים לא אכפת מה דונלד טראמפ חושב"

נשיא ארה"ב יצא נגד שחקנים ב-NBA שכורעים ברך בזמן ההמנון, כוכב הלייקרס השיב אש: "צריך לזכור שהבחירות בנובמבר נמצאות מעבר לפינה". הליגה הודיעה שתתרום 300 מיליון דולר לקידום הקהילה השחורה במדינה

שחקני פיניקס סאנס חוגגים עם דווין בוקר/מתוך טוויטר

מאז שחזרה ה-NBA לפעילות במתחם דיסניוורלד באורלנדו, הרוב המוחלט של השחקנים כורע ברך בעת נגינת ההמנון. אמש (רביעי) נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, יצא בפומבי נגד השחקנים ואנשי הליגה שכורעים ברך במהלך ההמנון, כשאמר בין היתר: ""אני חושב שזה מבזה. עבדנו קשה כדי שהליגה תחזור ועכשיו אני רואה את כולם כורעים ברך בזמן ההמנון. זה לא מקובל עליי. כשאני רואה אותם כורעים כך ברך לפני משחק - אני מכבה את הטלוויזיה. אין לי עניין במשחק. כך גם עוד הרבה אנשים אחרים".

לאחר המשחק שבו הובסה לוס אנג'לס לייקרס על ידי אוקלהומה סיטי 105:86, שאלה אחת הכתבות את כוכב הקבוצה, לברון ג'יימס, על דבריו של טראמפ, והוא ענה: "את מנסה להצחיק אותי? המשחק ימשיך גם בלעדיו. אני חושב שאני מדבר בשם כל השחקנים כשאני אומר שלא אכפת לנו מה הוא חושב".

לברון הוסיף: "אני לא רוצה לדבר יותר מדי כי אני יודע למה זה יכול להוביל ומה יהיו ההשלכות. יש לנו אוהדים ותומכים בכל העולם, שאוהבים את מה שאנחנו עושים גם מחוץ לפרקט, בלי קשר לצבע עור, דת או גזע. צריך לזכור שהבחירות בנובמבר נמצאות מעבר לפינה וזו הזדמנות מדהימה עבורנו האמריקאים לשנות את הדברים".

ב-NBA הודיעו על צעד חשוב לקידום הקהילה האפרו אמריקאית במדינה. על פי דיווחים, בליגה יתרמו 300 מיליון דולר בעשור הקרוב, כדי לעודד צמיחה כלכלית בקרב הקהילה השחורה, זאת באמצעות הקמת קרן חדשה. גם הקבוצות יהיו מעורבות בכך; כל אחת מ-30 קבוצות הליגה תתרום מיליון דולר בשנה בעשר השנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully