וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע במו"מ עם החלוץ רונאן, התקדמות עם בכר, וארן וקבהא סיכמו

6.8.2020 / 16:27

מחזיקת הגביע מעוניינת בחלוץ ששיחק בריו אבה וטונדלה. נושא הפיצוי למאמן לשעבר קרוב לסיכום. החלוץ והקשר ימשיכו עוד עונה, שבירו חתם לשלוש שנים

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

(עדכון ראשון: 8:55)

הפועל באר שבע הגישה הצעה לחלוץ הברזילאי רונאן, שהתחיל את העונה החולפת בריו אבה ובינואר הושאל לטונדלה - שתיהן מהליגה הבכירה בפורטוגל. הקבוצה מבירת הנגב מוכנה להציע לשחקן כ-200 אלף דולר לעונה, אבל נראה שהקשיים במו"מ צפויים מול ריו אבה ולא מולו. בגלל הדרישות הגבוהות של הפורטוגלים, הצוות המקצועי מחפש אופציות נוספות.

מחזיקת הגביע ניהלה לאחרונה מגעים מתקדמים עם שייקו דיינג מוולפסברגר האוסטרית, אבל השעתה אותם במקביל למו"מ של בן שהר עם אפואל ניקוסיה. כשהאחרון החליט לקבל את הצעת הקבוצה הקפריסאית, בבאר שבע ירדו מדיינג והתמקדו בחיפוש אחר חלוץ חוד קלאסי. כך עלה האפשרות של רונאן בן ה-25, שמתנשא לגובה של 1.95 מטר וכבש 6 שערים בעונת 2019/20.

רונאן שיחק בקבוצת הנוער של פארמה האיטלקית, אבל התחיל את הקריירה המקצוענית בגרמיו הגדולה. בגיל 20 עבר לפורטוגל, לסנז'ואנזה הקטנה וכעבור כמה חודשים נמכר לריו אבה. הוא הושאל לתקופה קצרה בווארזים מליגת המשנה והעונה כאמור בילה חצי עונה בטונדלה, אבל במרבית התקופה שלו בפורטוגל לבש את מדי ריו אבה. בסך הכול רשם 46 הופעות בליגה הבכירה בפורטוגל ובהן כבש 10 שערים.

רונאן במדי טונדלה. GettyImages
1.95 מטר. רונאן במדי טונדלה/GettyImages

איתמר שבירו שגדל במועדון והושאל בשנתיים האחרונות להפועל ראשון לציון, חתם לשלוש שנים. שבירו אמר לאחר החתימה: "אני שמח להמשיך את דרכי במקום בו גדלתי ואני כל כך אוהב. לאורך השנים גדלתי יחד עם המועדון הזה, שהפך למה שהוא היום ואין גאה ממני להיות חלק ממנו. אני מקווה שאגשים את החלומות שלי יחד עם הקבוצה ונגיע להישגים שישמחו את האוהדים היקרים שלנו. תודה רבה להנהלת המועדון ובמיוחד לאסי רחמים על האמון".

בינתיים חלה התקדמות משמעותית במגעים עם ברק בכר בנוגע לפיצוי שהוא יקבל ויש אופטימיות גדולה שהעניין ייסגר מבלי להגיע לבוררות. מרבית הפרטים סוכמו, אך יש עוד פרטים אחרונים שיש עליהם מחלוקת. שני הצדדים מקווים לפתור אותם במהרה כדי להימנע מעניינים משפטיים.

בנוסף, בקבוצה הודיעו כי החלוץ אנתוני וארן והקשר האחורי מרואן קבהא סיכמו על הישארותם בקבוצה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully