וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: אינטר ומנצ'סטר יונייטד עלו לרבע הגמר

הנראזורי ניצחו 0:2 את חטאפה משערים של לוקאקו (33) ואריקסן (83), מולינה החמיץ פנדל ברשלנות (76). יונייטד ניצחה 1:2 את לאסק לינץ והשלימה 1:7 בסיכום

רומלו לוקאקו שחקן אינטר חוגג עם לאוטרו מרטינס. רויטרס
שער לוקאקואי קלאסי/רויטרס

יום המשחקים הראשון בנגלה הנוכחית של הליגה האירופית, עם משחקי הגומלין של שמינית הגמר, נערך הערב (רביעי). אינטר ניצחה בגלזנקירשן 0:2 את חטאפה ותשחק בשמינית ככל הנראה מול באייר לברקוזן, שתארח את ריינג'רס בחמישי אחרי 1:3 בסקוטלנד. מנצ'סטר יונייטד, שניצחה את לאסק לינץ 0:5 בחוץ, עלתה בהרכב שני לגומלין וגם כך ניצחה 1:2 והשלימה 1:7 בדרך למפגש עם פ.צ. קופנהאגן ברבע הגמר.

רבע הגמר:
מנצ'סטר יונייטד - פ.צ. קופנהגאן
אינטר - באייר לברקוזן/ריינג'רס (1:3 ללברקוזן במשחק הראשון)

חורחה מולינה שחקן חטאפה. GettyImages
אפשר היה לראות שהוא הולך להחמיץ לפי הדרך שניגש לכדור. חורחה מולינה/GettyImages

אינטר - חטאפה 0:2

אחרי שהמשחק הראשון נדחה בשל הקורונה, אינטר וחטאפה נפגשו למשחק אחד בגלזנקירשן כדי להכריע את העלייה לרבע הגמר. בסופו של דבר הנראזורי עמדו במשימה, גם אם לא בצורה הכי משכנעת, ומחכים ככל הנראה לבאייר לברקוזן ברבע הגמר.

חטאפה פתחה טוב יותר את המשחק, שלטה והגיעה לכמה חצאי מצבים, אבל לא ממש קרובה לשער אחרי 20 דקות. אינטר די מנומנמת ולא יוזמת עד כה. הזדמנות ראשונה של אינטר במשחק בדקה ה-26: לאוטרו מרטינס עבר בין שני שחקנים ובעט מימין לפינה הרחוקה, דויד סוריה הצליח להדוף. אינטר עלתה ליתרון בדקה ה-33: באסטוני שלח כדור ארוך לעבר רומלו לוקאקו, ששמר על הכדור עם כל הכוח שלו מול צ'אבי אצ'ייטה ובעט עם רגל שמאל החזקה שלו לפינה הרחוקה את ה-0:1. חטאפה כמעט כבשה בדקה ה-66 כשמאטה נגח בעוצמה, אבל הנדאנוביץ' זינק והדף את זה מעל השער. בדקה ה-76 חטאפה קיבלה את ההזדמנות הכי טובה אחרי שדייגו גודין נגע ביד ברחבה. מולינה ניגש לבעוט בצורה מזלזלת ושלח את הכדור החוצה. לוקאקו היה צריך להכפיל את היתרון בדקה ה-79, אבל בעט ברשלנות משבעה מטר החוצה. אינטר הכפילה את היתרון בדקה ה-83: ד'אמברוזיו העביר מסירת רוחב מימין, דקונאם הרחיק בצורה שערורייתית וזה הגיע אל כריסטיאן אריקסן שבעט לא הכי טוב, אבל למזלו זה הלך פנימה, 0:2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'סי לינגארד שחקן מנצ'סטר יונייטד. AP
לינגארד חוגג את השער השני שלו בליגה האירופית העונה/AP

מנצ'סטר יונייטד - לאסק לינץ 1:2 (1:7 בסיכום)

השדים האדומים עלו בהרכב משני לחלוטין למשחק הגומלין אחרי ה-0:5 הקליל באוסטריה. גם כך הם הצליחו לנצח ועכשיו יכולים להתחיל לחשוב על היריבה הבאה: פ.צ. קופנהאגן. האוסטרים יכולים להיות מרוצים מאוד מעונה אירופית נהדרת מבחינתם, אבל זה כבר היה גדול עליהם בכמה מידות.

פיליפ ויזינגר העלה את האוסטרים ליתרון בדקה ה-55 עם שער יפהפה מ-22 מטר בערך בצד שמאל וסיבוב מושלם אל הפינה הרחוקה, 0:1. ג'סי לינגארד, הוא ולא אחר, איזן כעבור שתי דקות אחרי מסירת עומק של חואן מאטה שמצאה אותו חופשי לגמרי. אנתוני מרסיאל השלים את המהפך בדקה ה-88 אחרי שנותר לבד מול השוער ולא בעט הכי טוב, אבל למזלו זה נכנס וזה 1:2 ו-1:7 בסיכום.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully