וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מבזה": דונלד טראמפ נגד המחוות של שחקני ה-NBA

נשיא ארצות הברית יצא נגד כריעות הברך בזמן נגינת ההמנון לפני המשחקים: "זה לא מקובל עליי, כשאני רואה את זה - אני מכבה את הטלוויזיה"

שחקני פיניקס סאנס חוגגים עם דווין בוקר/מתוך טוויטר

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ יצא הערב (רביעי) באופן פומבי נגד שחקני ואנשי ה-NBA בעקבות המנהג לכרוע ברך בזמן נגינת ההמנון מאז חודשה הליגה. כידוע, ארצות הברית סוערת כבר תקופה ארוכה עם הפגנות ומחאות שהחלו בעקבות הריגת אזרח אפרו-אמריקאי בידי שוטר. שחקני ואנשי הליגה הכריזו על כוונתם לעורר מודעות עבור האזרחים האפרו-אמריקאים שנהרגו על ידי המשטרה, ומאז שחודשה הליגה במתחם באורלנדו נוהגים השחקנים לכרוע ברך בזמן ההמנון כשעל גופיות המשחק שלהם מתנוסס הכיתוב: "Black Lives Matter"

"אני חושב שזה מבזה", אמר טראמפ בריאיון לרשת FOX. "אנחנו עבדנו מאוד קשה בשביל שהליגה תחזור. אני דחפתי כדי שהם יחזרו. ועכשיו אני רואה את כולם כורעים ברך בזמן ההמנון. זה לא מקובל עליי. כשאני רואה אותם כורעים כך ברך לפני משחק - אני מכבה את הטלוויזיה. אין לי עניין במשחק. כך גם עוד הרבה אנשים אחרים".

שחקני יוטה, אוקלהומה סיטי, כורעים ברך כמחאה בזמו ההמנון. AP
נשיא ארצות הברית לא אהב את המחווה שלהם. שחקני יוטה ואוקלהומה סיטי כורעים ברך בזמן ההמנון/AP

בנוסף, טען נשיא ארצות הברית כי ה-NBA סובלת מירידה באחוזי הצפייה: "כפי שאנחנו יודעים הרייטינג של הכדורסל בירידה. אני שומע שגם אחרים נמצאים בירידה כולל בייסבול. אנחנו צריכים לעמוד בשביל הדגל שלנו, לעמוד בשביל המדינה שלנו. הרבה אנשים מסכימים איתי". אגב, לפי בדיקה של האתר Spots Media Watch מסתמנת דווקא עלייה של 14 אחוזים ברייטינג של שידורי הליגה מאז שחודשו המשחקים.

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully