וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל דורטמונד מיכאל צורק: "אני מניח שג'יידון סאנצ'ו ישחק אצלנו העונה"

שרירים במו"מ בין הצדדים? מנכ"ל הצהובים-שחורים טען שהמעבר של הכוכב האנגלי למנצ'סטר יונייטד עוד ממש לא סגור, וגם המנהל המקצועי ואצקה הכחיש: "לא היה שום קשר בין המועדונים"

אימון מנצ'סטר יונייטד/האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

האם בורוסיה דורטמונד באמת בדרך למכור את ג'יידון סאנצ'ו למנצ'סטר יונייטד? כלי התקשורת באנגליה דיווחו השבוע שהעסקה כבר קרובה להיסגר והשחקן סיכם ביונייטד, אבל בגרמניה טוענים הערב (רביעי) שהעסקה לא כל כך קרובה לסיכום ועדיין יש דרך ארוכה עד שזה יקרה, אם בכלל.

ג'יידון סאנצ'ו באימון בורוסיה דורטמונד. GettyImages
ייצא עם דורטמונד למחנה האימונים ביום שני? סאנצ'ו/GettyImages

יושב ראש בורוסיה דורטמונד האנס יואכים ואצקה התייחס לדיווח לפיו יש איזה סוכן שמתווך בין המועדון שלו לבין מנצ'סטר יונייטד ואמר: "עד כה, לא היה שום קשר בין בורוסיה דורטמונד למנצ'סטר יונייטד בנוגע לסאנצ'ו, לא באופן בלתי ישיר ולא דרך מתווך כלשהו". המנהל המקצועי של הצהובים-שחורים מיכאל צורק הוסיף: "אני מניח שג'יידון ייצא למחנה האימונים שלנו ביום שני וישחק בקבוצה בעונה הקרובה".

על פי הדיווחים בורוסיה דורטמונד לא מוכנה להתפשר על פחות מ-120 מיליון יורו: 70 מיליון עכשיו, 30 מיליון ב-2021 ו-20 נוספים ב-2022. על פי הדיווחים דורטמונד הבהירה לסאנצ'ו ולסוכן שלו שהוא לא יימכר בשביל פחות מ-120 מיליון יורו. "ג'יידון בחור חביב והגיוני, הוא מבין את הדברים", אמרו עליו בדורטמונד. יש לציין כי אתמול דווח ב"טלגרף" האנגלי ש"מנצ'סטר יונייטד שוקלת לרדת מהעסקה בגלל הדרישות המופרזות של דורטמונד... האנגלים מאסו בדרישות שהציבו הגרמנים, שלא מוכנים לקבל הסדר אחר פרט ל-120 מיליון יורו בתשלום אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully