וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: סביליה גברה 0:2 על רומא ועלתה לרבע הגמר, גם לברקוזן שם

רגילון (22) ואן-נסרי (44) העניקו לאנדלוסים ניצחון במפגש הנוקאאוט. וולבס ניצחה 0:1 את אולימפיאקוס 0:1 ועלתה, גם באזל ברבע

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

שלב שמינית גמר הליגה האירופית יושלם הערב (חמישי) כששני משחקים מתוך ארבעה כבר מאחורנו:
באייר לברקוזן גברה 0:1 על ריינג'רס ועלתה לרבע הגמר לאחר 1:4 בסיכום שני המשחקים. סביליה שלא קיימה מפגש ראשון מול רומא בשל וירוס הקורונה, ניצחה 0:2 במפגש נוקאאוט שנערך בדואיסבורג והמשיכה לרבע הגמר גם היא. ב-22:00: פ.צ. באזל השלימה את העלייה נגד איינטרכט פרנקפורט עם 0:1 מאוחר ו-0:4 בסיכום. וולבס הצליחה לנצח 0:1 את אולימפיאקוס ולהשלים 1:2 בסיכום.

רבע גמר הליגה האירופית:

וולבס - סביליה
מנצ'סטר יונייטד - פ.צ. קופנהאגן
אינטר - באייר לברקוזן
שחטאר דונייצק - פ.צ. באזל

סרחיו רגילון שחקן סביליה. רויטרס
שיאנית הזכיות עדיין כאן. סרחיו רגילון/רויטרס

סביליה - רומא 0:2

לאחר שהמפגש הראשון בין שתי הקבוצות כלל לא התקיים, נפגשו סביליה ורומא למשחק נוק אאוט אשר בסיומו ניצחוו האנדלוסים 0:2 ועלו לרבע גמר הליגה האירופית. פתיחת המשחק הייתה כל כולה של הספרדים, שעלו ל-0:1 בדקה ה-22 כשסרחיו רגילון חלף בקלילות על פני שני שחקנים של רומא וגלגל פנימה, כששוער רומא בהחלט יכול היה להגיב טוב יותר. סביליה השיגה את השערה שני דקה לפני הירידה להפסקת המחצית, כשלוקאס אוקמפו בישל ליוסף אן-נסרי המרוקאי את ה-0:2. רומא הגיעה למספר התקפות במחצית השנייה, אך לא איימה על העליונות של שיאנית הזכיות במפעל, שעלתה לרבע הגמר בצדק - שם תפגוש את המנצחת בין וולבס לאולימפיאקוס. אגב, ההפסד של רומא קובע שיריבתה העירונית לאציו הבטיחה את מקומה סופית בליגת האלופות. לאציו, שסיימה רביעית, הייתה עלולה לאבד את המקום אם רומא הייתה זוכה בליגה האירופית ונאפולי באלופות, דבר שכבר לא יקרה העונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מהלך המשחק

דקה 7: הזדמנות ראשונה במשחק לסביליה: לוקאס אוקמפוס בחן את פאו לופס ממרחק של כ-20 מטרים אלכסונית מהשער, אך שוער רומא הדף בקצות האצבאות לקרן.

דקה 12: ז'ול קונדה נשאר לא מכוסה על ידי הגנת רומא, אך הנגיחה שלו מתוך תיבת החמש ננעצה במשקוף של פאו לופס.

דקה 22: גול! 0:1 לסביליה: סרחיו רגילון בפריצה סוחפת חלף על פני שני שחקני רומא ועל אף שהבעיטה שלו הייתה חלשה והלכה למרכז השער, פאו לופס לא הגיב טוב ואיפשר לכדור להיכנס.

דקה 30: פרננדו קיבל כדור עומק נהדר וכמעט מצא את עצמו מול רשת חשופה, אך נתן לעצמו מקדמה ארוכה מידי ואיבד את הכדור לחוץ.

דקה 35: מצב ראשון במשחק לרומא, כשאדין דז'קו נבלם על ידי הגנת סביליה, וזאניולו בעט את הריבאונד שפגע בשחקן הגנה ועבר מעט מעל המסגרת.

דקה 44: גול! 0:2 סביליה: לוקאס אוקמפוס קיבל כדור נהדר באגף ימין ומצא בכדור רוחב את יוסף אן-נסרי המרוקאי שדחק מקרוב את השני של האנדלוסים.

דקה 70: אדין דז'קו בעט תוך כדי סיבוב מסף הרחבה, והכדור שלו חלף בסמוך לקורה.

דקה 73: התקפה נהדרת של סביליה הסתיימה בדחיקה פנימה של ז'ול קונדה, אך התערבות של ה-VAR שללה מסביליה את השער השלישי בעקבות נבדל.

דקה 90: כמעט 0:3 לסביליה, אך בעיטה חופשית של אדר באנגה נעצרה במשקוף השער.

שחקני באייר לברקוזן חוגגים עם מוסא דיאבי. GettyImages
לברקוזן ברבע הגמר. דיאבי חוגג עם חבריו/GettyImages

באייר לברקוזן - ריינג'רס 0:1 (1:4 בסיכום)

לברקוזן הגיעה למפגש הגומלין עם יתרון 1:3 שהשיגה במשחק בגלאזגו לפני כמעט חצי שנה, והשלימה את העבודה עם 0:1 נינוח על ריינג'רס ו-1:4 בסיכום שני המשחקים. הגרמנים היו טובים יותר ויכלו לעלות ליתרון כבר במחצית הראשונה, אך קאי האברץ לא הצליח למצוא את המסגרת. השער היחיד במשחק הגיע במחצית השנייה, כשמוסא דיאבי ניצל בישל נהדר של ארנגיס, כשעל הדרך כבש את שערו הראשון אי פעם במפעל אירופי. לברקוזן ברבע גמר הליגה האירופית, שם תפגוש את אינטר.

מהלך המשחק

דקה 17: קאי האברץ הסתער על ריבאונד שנהדף על ידי הגנת ריינג'רס אך הבעיטה של חלוץ לברקוזן הלכה למשקוף.

דקה 23: שוב הזדמנות להאברץ. הפעם חלוץ לברקוזן השתלט על מסירת עומק, התקדם לכיוון השער ובעט לעבר הפינה, אך הכדור שלו חלף בסמוך למסגרת.

דקה 51: גול! 0:1 ללברקוזן: כדור נהדר של ארנגיס מצא את מוסא דיאבי שהעלה את הגרמנים ליתרון 1:4 בסיכום שני המשחקים

דקה 71: הזדמנות נהדרת לריינג'רס להשוות, כשקונור גולדסון ניצל יציאה רעה של השוער ונגח מקרוב, אך הכדור חולץ ברגע האחרון מקו השער.

באס דוסט שחקן איינטרכט פרנקפורט מול ולנטין שטוקר שחקן פ.צ. באזל. רויטרס
שחקני באזל לא התקשו להשלים את המשימה. שטוקר מול דוסט/רויטרס

פ.צ. באזל - איינטרכט פרנקפורט 0:1 (0:4 בסיכום)

המשחק בשוויץ נערך בדיוק כפי שהייתם מצפים שייערך אחרי שהמארחת ניצחה 0:3 במשחק הראשון בחוץ: איינטרכט פרנקפורט די שלחה את כל השחקנים שלה קדימה, פ.צ. באזל ישבה מאחור ויצאה למתפרצות מסוכנות והצליחה בסופו של דבר גם לכבוש את השער היחיד במשחק. השוויצרים השיגו את הכרטיס לרבע הגמר, שם יפגשו את שחטאר דונייצק ומנור סולומון, הגרמנים יחזרו לפגרה ממנה יצאו בשביל המשחק הזה ויתכוננו לעונה הבאה בבונדסליגה.

דקה 88: שער! פביאן פריי ביצע מהלך אישי יפה מול ההגנה העייפה של פרנקפורט, עבר גם את השוער ומול שער ריק גלגל פנימה את ה-0:1 של באזל וה-0:4 שלה בסיכום. היא תהיה ברבע הגמר.

שחקני וולבס חוגגים עם ראול חימנס. רויטרס
נהנו מטעות גדולה של שוער אולימפיאקוס. ראול חימנס וחבריו חוגגים/רויטרס

וולבס - אולימפיאקוס 0:1 (1:2 בסיכום)

זה הלך קשה, לא היה הכי מרשים, כלל פסילת שער גבולית מאוד של אולימפיאקוס והושג מפנדל אחרי שטות גדולה של שוער היוונים, אבל בסופו של דבר וולבס עמדה במשימה ועלתה לרבע הגמר. ביום שלישי הבא הזאבים ישחקו מול סביליה, שתגיע כפייבוריטית אחרי המשחק הטוב שלה מול רומא הערב.

דקה 8: שער! שוער אולימפיאקוס אלאן לא השתלט על כדור פשוט, איבד אותו והוסיף חטא על פשע עם עבירה שגרמה לפנדל. ראול חימנס בעט מהנקודה הלבנה פנימה את ה-0:1 של וולבס, שמובילה 1:2 בסיכום.

דקה 26: פסילת שער! אולימפיאקוס איזנה ל-1:1 אחרי שמאדי קמארה בעט לא טוב, אבל היה לו הרבה מזל והכדור פגע באחד משחקני ההגנה ומשם המשיך לחיבורים. ההילוך החוזר הראה שהמהלך החל מנבדל קטן והשער נפסל. עדיין 0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully