וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: דניאל רבר חתמה באליצור חולון

שחקנית נבחרת ישראל תשלים את הסגל של רועי אייזנברג: "העונה נוכל לעשות קפיצת מדרגה ונתמודד על התארים"

דניאל רבר. מנהלת ליגת העל לנשים, אתר רשמי
דניאל רבר/אתר רשמי, מנהלת ליגת העל לנשים

קבוצת הנשים בכדורסל של אליצור חולון הודיעה הבוקר על החתמתה של דניאל רבר (24, 1.84 מטר), שחקנית נבחרת ישראל והשלימה בכך את סגל הקבוצה שלה לעונת המשחקים הקרובה 2020/2021 שאמורה להיפתח באוקטובר. רבר מגיעה לחולון אחרי שתי עונות באליצור נווה דוד רמלה עמה זכתה בתואר הכפול, ובעונה שעברה במכבי עירוני רמת גן שסיימה במקום הראשון. בעבר שיחקה בהפועל ראשון לציון ובאס"א ירושלים.

חולון מינתה את ויטו גיליץ', בעבר מאמן נבחרת הבוגרות של קרואטיה כעוזרו של רועי אייזנברג שיהיה בנוסף גם האחראי המקצועי של מחלקת הצעירות במועדון ואת רוני גוטליב למאמן הכושר של הקבוצה ושל מחלקת הצעירות. גוטליב שימש בעבר כמאמן הכושר של נבחרת הנשים של ישראל ושל קבוצות הגברים של הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון.

יו"ר אליצור חולון מנחם וידהורן אמר הבוקר: "אחרי שסגרנו את מצבת השחקניות הזרות שלנו חשבנו כיצד אנו יכולים לחזק את הקבוצה בשחקנית ישראלית בכירה. דניאל רבר היא בדיוק השחקנית שהיתה חסרה לנו. היא, יחד עם הישראליות הצעירות והמוכשרות שלנו מבטיחות לנו עונה מרתקת. אני מאמין שהעונה נוכל לעשות קפיצת מדרגה מקצועית ונתמודד בצורה ממשית על התארים בזירה המקומית ונשחזר בכך את הימים הגדולים של המועדון.

סגל אליצור חולון לעונה הקרוכה כולל את: צ'לסי הופקינס, שיי קלי, סקויה הולמס, ליעד אורבך, דניאל רבר, איילה רוט, אמי רינת, עדי נורבינד, יארין סארג', יהלי בן הרוש, חן קובה ומור שבתאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully