וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: מקסים פלקושצ'נקו ועומרי גלזר יושאלו. ניסיון לצרף את אל עביד

5.8.2020 / 18:16

הקשר והשוער לא זומנו לפתיחת מחנה האימונים ו"יהיו תחת מעקב" בקבוצה אחרת. פלקושצ'נקו ככל הנראה יסכם בחדרה או בקרית שמונה. מדי הבית החדשים הוצגו, נטע לביא: "כבר מתרגשים"

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי חיפה/אתר מכבי חיפה

מכבי חיפה הודיעה: מקסים פלקושצ'נקו ועומרי גלזר יושאלו לקבוצות אחרות, אחרי שלא זומנו לפתיחת מחנה האימונים היום (רביעי). על פי הודעת המועדון, "השניים יהיו תחת מעקב" ויעברו לקבוצה אחרת "לטובת קבלת דקות משחק".

פלקושצ'נקו, שמתנדנד כבר תקופה ארוכה, צפוי לעבור בהשאלה להפועל חדרה או לעירוני קרית שמונה. בנוגע לגלזר, קבוצתו הבאה עדיין לא ידועה.

מקסים פלקושצ'נקו במדי מכבי חיפה. מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
בדרך לחדרה או לקרית שמונה. פלקושצ'נקו/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה החלה היום (רביעי) את מחנה האימון שלה כאשר השחקנים והצוות ישהו במלון קדם וייצאו לאימונים בכפר גלים. המטרה היא בעיקר לגבש את השחקנים וכן להחזיר לעניינים את השחקנים ששהו בבידוד, ביניהם צ'ארון שרי, יאניק וילדסחוט, ג'וש כהן ואחרים.

גם השחקנים הצעירים יהיו חלק מהמחנה, אך הקבוצה צפויה לדלל בהמשך את הסגל כאשר רוני לאופר, איברהים ג'ואברה ומוחמד ג'אבר לא צפויים להיות בסגל. טימו מוזי מבוקש על ידי לא מעט קבוצות בליגה הלאומית אך אם לא יחתום באחת מהן, הוא יישאר בסגל הקבוצה הבוגרת. גם מאור לוי יישאר בשלב זה בסגל.

בנוגע לרכש, בחיפה ממשיכים במשא ומתן עם ז'ורז' מאנג'ק כאשר ישנה התקרבות בין הצדדים, אך עדיין נבחנות גם אופציות אחרות. בנוסף נבחנות אופציות של בלם ושל שחקן כנף.

כמו מכבי חיפה מנסה לצרף את יהאב אל עביד, 20, שחקן הכנף של בית"ר תל אביב בת ים, שכזכור היה גם על הכוונת של מכבי תל אביב, אחרי עונת פריצה מוצלחת בליגה הלאומית (שבמהלכה גם כבש שער מהחצי, שבזכותו עלה לכותרות).

עוד בוואלה!

פנטזיה ושמה סלליך: התפנית, הספק והתקווה בהחתמה של הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
המדים החדשים של מכבי חיפה. מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
החידוש: שני כוכבים מעל הסמל. מדי הבית החדשים/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה

היום הציגה הקבוצה את המדים החדשים שלה לעונה הבאה, שכוללים כמה חידושים. מעל סמל הקבוצה הרקום על החלק הקדמי של הקבוצה, יופיעו שני כוכבים מוזהבים, שכל אחד מהם מייצג חמש אליפויות ישראל.

קפטן הקבוצה נטע לביא אמר לאתר הרשמי: "יש כבר התרגשות לקראת העונה שתכף תחל. מחכים כבר ללבוש את החולצה החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully