וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה חתם לשנתיים באנורתוזיס פמגוסטה, מאוויס צ'יבוטה תקף את מכבי תל אביב

הקשר בן ה-28 ששיחק לאורך כל הקריירה במכבי תל אביב ממנה שוחרר לאחר פרשת הכדורגלנים והנערות, ישתכר 250 אלף יורו לעונה ויצטרף לעומר אצילי בליגה הקפריסאית. האקס לא אהב את התנהלות הצהובים: "זרקו אותו כמו ממחטה, כואב הלב"

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

דור מיכה חתם היום (שישי) רשמית על חוזהו באנורתוזיס פמגוסטה, והצטרף למושבת הישראלית בקפריסין. קשר מכבי תל אביב שנזרק מהקבוצה בה גדל ובמדיה שיחק לאורך כל הקריירה חתם לשנתיים בקבוצה אותה אימן בעבר רוני לוי ושבה שיחק אריאל הרוש, והוא ישתכר כ-250 אלף יורו נטו לעונה. "אני כבר לא יכול לחכות לראות אתכם ולשחק", אמר מיכה לאתר הרשמי של המועדון.


מיכה רצה מלכתחילה לעזוב את ישראל אחרי שהבין כי מכבי תל אביב לא רוצה בו. הוא הוציא דרכון פורטוגלי כדי שיהיה לו יותר קל למצוא קבוצה. הוא קיווה למצוא יעד במערב אירופה, אבל לבסוף ישחק באי השכן יחד עם עומר אצילי שהועזב גם הוא בעקבות אותה פרשה. מיכה מיועד להחליף בסגל של טימור קצבאיה את רובן ראיוס, אקס מכבי חיפה שסיים את חוזהו.

שחקן אנורתוזיס פמגוסטה דור מיכה. האתר הרשמי של אנורתוזיס פמגוסטה, אתר רשמי
דף חדש. דור מיכה/אתר רשמי, האתר הרשמי של אנורתוזיס פמגוסטה

מיכה, 28, גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2011. לאורך השנים הפך לאחד השחקנים האהובים במועדון, ובסך הכל זכה עם הקבוצה בארבע אליפויות, גביע מדינה אחד ושלוש פעמים הניף את גביע הטוטו. ב-2016/17 ו-2018/19 הוכתר כמלך הבישולים של ליגת העל.

לפני כחודשיים התייחס לראשונה מיכה לפרשה הקשה וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "‎זה לא סוד שעוברת עליי תקופה לא קלה אשר השפיעה גם על בני משפחתי. תקופה שטלטלה אותי נפשית, תקשורתית וכמובן במישור הספורטיבי... למרות שאני בסך הכל רווק בן 28 והייתי משוכנע שמדובר בבגירות בנות 18, הייתי צריך לנהוג בזהירות יתר מתוקף היותי דמות מוכרת ומודל לחיקוי לצעירים רבים ולכן אני מצטער אם היו כאלה שהתאכזבו ממעשיי. ‎הלוואי וכל זה לא היה קורה אך את הגלגל לא ניתן להשיב לאחור. הנזק התדמיתי שנגרם כנראה ילווה אותי לאורך כל חיי אך את כל הטוב שעשיתי לאחרים, החינוך שקבלתי בבית והערכים שאותם יישמתי, אמשיך ליישם כל חיי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
View this post on Instagram

life is unfair, men run businesses my God runs life and he is the only one to have a point in the life of a person, when it is the man who runs lego comes first, but when its comes from God the good men always end up having a solution, it's a shame that the people always have the wrong job, each of us has his work and his role in society, but everyone wants to make a decision instead of the justice or the police, for people, but what hurts the most is to see how we are judged by people in whom we trust or companies in whom we give all our life, when in need nobody comes to our aid they always want us to do what is good for them, never behind us to support us, a person who has been working with you since the age of 8 who has problems you let him go before even the decision of the justice or the police , I do not come by message encourages r act my handling it so the players in summer treat no support from their boss sela proves that you use us once sela no longer suits you you get rid of yourself like papiller handkerchief, there are two you bend the player from Understand you in view of the sutuation of the world of reducing salaries to support the clubs. esque you support the players, in short this story proves how much the people do without us alord has all the players stop doing things to support the clubs by what they ask you to do in turn, done what is good for you and for your family by what they will always be there for you !!!! in short it hurts my heart to see a player like micha who gave everything for his club and see him go like that ???????

A post shared by Le gamin de KM4 (@mavistchibota_13_officiel) on

מאוויס צ'יבוטה, ששיתף עם מיכה פעולה במכבי תל אביב, תקף את המועדון הצהוב וכתב באינסטגרם: "החיים לא הוגנים... כולם רוצים לקבל החלטה במקום הצדק או המשטרה, אבל מה שהכי פוגע זה איך אנחנו נשפטים על ידי אנשים עליהם אנחנו סומכים, אנשים שנתנו להם את כל חיינו. אף אחד לא בא לעזרתנו, תמיד רוצים שנעשה את מה שטוב להם, אף אחד לא תומך בנו, אדם שעבד אתכם מאז גיל 8, שחררתם אותו אפילו ללא החלטת המשטרה.

"אני לא מעודד את התנהלות השחקנים בקיץ אבל עצם העובדה שלא קיבלו שם תמיכה מראה שאם מישהו לא מתאים לך אתה יכול להיפטר ממנו כמו ממחטה. כואב הלב לראות שחקן כמו מיכה, שנתן הכל למועדון, עוזב ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully