וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ליאור ליובין ממשיך כמאמן גלבוע/גליל

4.8.2020 / 22:16

אחרי שהוביל את הקבוצה לפיינל פור קיבל המאמן את האשראי לעונה שנייה: "מודה לחיים אוחיון על האמון". גלבוע כבר החתימה שלושה זרים לעונה הבאה - ג'ו תומאסון, אייזיאה קאזינס ופטריק יאנג

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות עם האוהדים הצהובים/אור שקדי

הפועל גלבוע/גליל הודיעה הערב (שלישי) כי המאמן ליאור ליובין ימשיך לעונה נוספת. ליובין סיכם על הארכת חוזהו עוד לפני הפלייאוף, ובקבוצה הודיעו על הצעד באופן רשמי הערב. "אני מודה לחיים אוחיון על האמון", אמר ליובין, שהוביל את גלבוע לפיינל פור אחרי תשע עונות, בהודעה מטעם המועדון. ארצי פרטי הוסיף: "לאחר שחזר לעמוד על הקווים והוביל אותנו לעונה חלומות אך טבעי לכולנו שנמשיך יחד".

ליובין החל את קריירת האימון שלו בגלבוע/גליל כעוזרו של עודד קטש. אחרי הזכייה באליפות בעונת 2009/10 קיבל את הקבוצה והדריך אותה במשך שלוש שנים, בראשונה שבהן הגיע לגמר הפיינל פור. בעונת 2013/14 מונה למאמן הפועל חולון, אך לא סיים את העונה. לאחר מכן עבר למכבי אשדוד, וגם במדיה לא סיים את העונה. בהמשך שימש כעוזרו של ארז אדלשטיין בנבחרת ישראל וגם במכבי תל אביב, עמה השלים עונה שלמה כעוזר מאמן, וגם מספר משחקים כמאמן ראשי. בקיץ שעבר חזר לאמן את גלבוע/גליל.

ליאור ליובין מאמן גלבוע/גליל. לירון מולדובן
מקבל קרדיט על עונה מצוינת. ליובין/לירון מולדובן

האדומים הספיקו להחתים עד כה שלושה שחקנים זרים לעונה הבאה - ג'ו תומאסון שממשיך לעונה נוספת, אייזיאה קאזינס ששיחק אשתקד בהפועל ירושלים ופטריק יאנג ששיחק בעבר באולימפיאקוס וגלאטסראיי. הם מצטרפים לגיל בני, בניה סרור, נתנאל ארצי ויותם חנוכי שממשיכים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully