וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחטאר דונייצק ניצחה 0:3 את וולפסבורג, מנור סולומון כבש

הישראלי נכנס בדקה ה-77, כבש את השני (91) והיה שותף למהלך שהוביל לראשון של מוראס (89 ו-91). חוצ'ולאבה הורחק אצל המארחת (68), ברוקס אצל האורחת (70). עוד כעת: קופנהאגן - בשאקשהיר 0:3

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק עם דודו. רויטרס
נכנס טוב למשחק ואפילו הספיק לכבוש. סולומון/רויטרס

כמעט חמישה חודשים אחרי המשחקים הראשונים בשמינית גמר הליגה האירופית, נוכל לגלות הערב(רביעי) מי יהיו ארבע העולות הראשונות לשלב רבע הגמר. מנור סולומון לא פתח בהרכב של שחטאר דונייצק, אבל נכנס כמחליף ואפילו כבש ב-0:3 המאוחר מול וולפסבורג, שהשלים 1:5 בסיכום. האלופה הטורקית איסטנבול בשאקשהיר הובסה 3:0 על ידי פ.צ. קופנהאגן אחרי שניצחה אותה 0:1 במשחק הראשון.

רבעי הגמר, חצאי הגמר והגמר יהיו כולם בגרמניה, ללא משחקי גומלין.

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק. GettyImages
סולומון וחבריו נוסעים לגרמניה לשלבי ההכרעה/GettyImages

שחטאר דונייצק - וולפסבורג 0:3 (1:5 בסיכום)

מנור סולומון וחבריו השיגו ניצחון עם שלושה שערים מאוחרים שסגרו סיפור ועכשיו הם יוכלו לטוס יחד עם וולפסבורג לגרמניה, אבל הם כדי להשתתף בשלבים המכריעים. סולומן נכנס כמחליף בדקה ה-77 וכבש את השני בדקה ה-91 כשבין לבין ג'וניור מוראס כובש פעמיים. אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי, אז שחטאר תפגוש ברבע הגמר את פ.צ. באזל אחרי שזו ניצחה 0:3 את איינטרכט פרנקפורט במשחק הראשון בשמינית הגמר ותארח אותה מחר לגומלין.

בדקה ה-26 שחטר דונייצק ביצעה מהלך התקפי יפה שנגמר ברגליים של מרלוס, שבעט ממצב מצוין לקורה. שחטאר הגיעה לעוד מצב מסוכן בדקה ה-33 והפעם השוער קואן קססטלס הציל בעיטה נהדרת של מאטביינקו מהאוויר והשאיר את התוצאה על 0:0. שחטאר נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-68 אחרי שדביט חוצ'ולאבה ביצע עבירה קשה על סף הרחבה ומנע כמעט בוודאות שער. יוסיפ ברקאלו בעט את הכדור החופשי חזק, אבל למרכז השער ופיאטוב הדף. ג'ון אנתוני ברוקס הורחק כעבור שתי דקות אחרי שלא הגיע בזמן לכדור וספק אם פגע בשחקן יריב. כך או אחרת האמריקאי ספג צהוב שני והורחק.

שחטאר דונייצק כבשה וסגרה סופית את הסיפור בדקה ה-89: מנור סולומון פרץ יפה מימין ומסר לדודו, שהעביר מסירת רוחב לג'וניור מוראס, שבעט בנגיעה פנימה וקבע 0:1 ו-1:3 בסיכום המפגשים. האוקראינים יכולים להזמין כרטיסי טיסה לגרמניה. מנור סולומן כבש בעצמו בדקה ה-91 אחרי בישול של יבגני קונופליאנקה וזה 0:2 ו-1:4 בסיכום. וולפסבורג המשיכה לקרוס ובדקה ה-93 מוראס השלים צמד אחרי שחטף לג'ושוע גילאבוגי, שמשום מה ניסה לעשות מולה דריבל ואיבד. מוראס עבר את קסטלס ובעט מול שער ריק פנימה את ה-0:3 וה-1:5 בסיכום.

עוד בוואלה!

דיווח: אטאלנטה מעוניינת במנור סולומון

לכתבה המלאה
יונאס וינד שחקן פ.צ. קופנהאגן. רויטרס
יונאס וינד וקופנהאגן חוגגים בדרך לרבע הגמר/רויטרס

קופנהאגן - איסטנבול בשאקשהיר 0:3 (1:3 בסיכום)

הדנים השלימו קאמבק גדול אחרי שהפסידו 1:0 במשחק הראשון ויפגשו ברבע הגמר את מנצ'סטר יונייטד, אלא אם היא תפסידה 6:0 בבית ללאסק לינץ האוסטרית, דבר שקשה מאוד לראות אותו קורה. קופנהאגן עלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית: גיז'רמו וארלה הגביה מימין, כל ההגנה חלמה ויונאס אולדר וינד נכנס עם המון עוצמה ונגח פנימה. במצב הנוכחי, הולכים להארכה. הדנים כבשו את השני בדקה ה-53 והפעם זה גם היה וינד, אבל מהנקודה הלבנה. מחמט טופאל גרם לפנדל אחרי שנגע ביד ברחבה ועכשיו קופנהאגן ב-0:2 ו-1:2 בסיכום. בכל מקרה, הארכה לא תהיה שם. המארחת כבשה את השלישי בדקה ה-62 כשראסמוס פאלק ינסן עשה מהלך אישי יפה ובעט פנימה את ה-0:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully