וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הכול: עודד קטש נשאר בתפקידו כמאמן נבחרת ישראל

4.8.2020 / 18:13

המאמן הלאומי כבר זומן לשימוע לפני פיטורים לאחר שתבע את איגוד הכדורסל, אולם הצדדים הגיעו לסיכום בסיוע שמעון מזרחי: "אחרי דין ודברים הושגו הבנות, עודד משך את התביעה"

בווידאו: התגובות להדחה של הפועל ירושלים בחצי גמר הפיינל פור/צילום: דני מרון ,עריכה: ניר חן

דווקא כשנדמה היה כי שני הצדדים בדרך לפיצוץ, הודיעו הערב (שלישי) באיגוד הכדורסל כי עודד קטש יישאר בתפקידו כמאמן נבחרת ישראל.

"אחרי דין ודברים בין האיגוד לקטש ואחרי שהושגו הבנות, מאמן הנבחרת משך את התביעה שהגיש לבית המשפט כנגד איגוד הכדורסל על הוצאתו לחל"ת", מסרו באיגוד. "האיגוד מאחל לו הצלחה בהמשך קמפיין מוקדמות אליפות אירופה ומעבר לכך. איגוד הכדורסל ועודד קטש, מבקשים להודות למ"מ יו"ר איגוד הכדורסל שמעון מזרחי, שסייע לגשר בין הצדדים לטובת נבחרת ישראל".

עו"ד של קטש, דפנה שמואלביץ', פנתה לשמעון מזרחי בתחילת השבוע אחרי שנודע כי המאמן זומן לשימוע לפני פיטורים ויו"ר מכבי תל אביב החל בתהליך הפשרה בין הצדדים. באיגוד הכדורסל לא רצו מראש למנות מאמן חלופי במקומו של קטש, מטעמי חיסכון בכסף, וכשקטש הסכים למשוך את התביעה נגד האיגוד, הוחלט כי יסיים את קמפיין המוקדמות.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. ברני ארדוב
סוף טוב, הכל טוב? קטש/ברני ארדוב

כאמור, קטש כבר זומן לשימוע לפני פיטורים, לאחר שהגיש בחודש שעבר תביעה נגד איגוד הכדורסל על סך 287 אלף שקל על הוצאתו לחופשה ללא תשלום בימי הקורונה. לטענת המאמן הלאומי הוצאתו לחופשה הייתה באופן חד צדדי וללא ידיעתו והוא תבע כי לדעתו לא הייתה סיבה להוצאתו להוציאו לחופשה ללא תשלום. כמו כן תבע קטש את האיגוד לאחר שלטענתו לא הפרישו לו את ההפרשות לקרן הפנסיה ולקרן ההשתלמות, מה שגרם לפגיעה בתנאים הפנסיוניים שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully