וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: יובל אבידור עבר לכפר קאסם, מתן אוחיון חתם בהפועל רעננה

עודכן לאחרונה: 4.8.2020 / 21:58

החלוץ בן ה-33 נפרד מנוף הגליל, הבלם בן ה-34 חוזר לשחק אחרי עונה ללא קבוצה והצטרף אל היורדת מליגת העל. יקיר ארצי ברמת השרון

הפועל רעננה שירדה לליגה הלאומית הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הבלם מתן אוחיון לעונה עם אופציה לעונה נוספת. אוחיון בן ה-34 היה חלק מהסגל של הפועל באר שבע עד הקיץ שעבר אך רשם רק 44 הופעות במצטבר מאז 2015 ובעונה שעברה היה ללא קבוצה בגלל פציעה. לפני כן הוא שיחק בהפועל תל אביב, מכבי חיפה, עירוני קרית שמונה ומכבי פתח תקוה.

גיל קופר מנכ"ל המועדון אמר: "אנחנו שמחים מאוד על החתמתו של אוחיון ועל תוספת הכח המשמעותית הן ברמה המקצועית והן ברמת האישיות שהוא נותן לקבוצה. אוחיון נראה מצוין באימונים ואני משוכנע שהוא ישדרג את הקבוצה בצורה משמעותית".

עוד שחקן עם שנים ארוכות בליגת העל הוא יובל אבידור בן ה-33, שבעונה הקודמת כבש שישה שערים במדי הפועל נוף הגליל והערב חתם במ.ס. כפר קאסם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. זו תהיה הקבוצה ה-10 בקריירה של החלוץ שגדל בהפועל חיפה ושיחק גם במכבי תל אביב.

מתן אוחיון הפועל רעננה. אתר רשמי, אתר רשמי
ינסה לסייע להחזיר את רעננה לליגת העל. מתן אוחיון/אתר רשמי, אתר רשמי

* הפועל ניר רמת השרון ממשיכה להתחזק והערב החתימה את יקיר ארצי מבית"ר ירושלים. הקשר בן ה-24, שיכול לשחק גם כבלם ומגן, רשם שתי הופעות בגביע הטוטו ועוד אחת בגביע המדינה מול בני ריינה בעונה היחידה שלו בבית"ר, כשלפני כן שיחק במכבי יבנה ומכבי קביליו יפו מליגה א', כך שזו תהיה העונה הראשונה שלו בלאומית.

* גם הפועל פתח תקוה ביצעה היום החתמה כשצירפה את הקשר אביב סאלם בחוזה לשנתיים. סאלם, 21, גדל במחלקת הנוער של המועדון אך עבר למכבי הרצליה. את העונה שעברה פתח במדי הפועל רמת השרון ובינואר חזר למכבי הרצליה ושיחק עד שהופסקה הליגה. בשבועות האחרונים אביב נבחן באימוני הקבוצה הבוגרת והרשים את המאמן מסאי דגו ואת שאר הצוות המקצועי שהחליט להחתימו.

* הפועל כפר שלם הודיעה על החתמתו של המגן השמאלי בר נתנאל, בוגר מחלקות הנוער של מכבי תל אביב. "אני שמח להצטרף להפועל כפר שלם, מועדון שמהרגע הראשון קיבל אותי בידיים פתוחות", אמר נתנאל. א"ני בטוח שאנחנו הולכים לקראת עונה מצויינת עם כל התנאים הטובים שיש פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully