וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ולאדן איביץ' עזב את מכבי תל אביב בצדק. הכדורגל הישראלי קטן עליו"

בסרביה מנתחים את עתידו של המאמן היוצא של האלופה: "הוא יכול להצליח בכל ליגה. רק שלא יעז לחזור לביצה המקומית שלנו"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים בחדר ההלבשה/מתוך האינסטגרם של דן גלזר

לאן מועדות פניו של ולאדן איביץ'? בסרביה מנתחים את האפשרויות של מאמן מכבי תל אביב היוצא, שבימים אלה מתמודד על משרת המאמן בווטפורד מליגת המשנה באנגליה.

"איביץ' עזב את מכבי תל אביב בצדק. הליגה הישראלית קטנה עליו, ובשנתיים הוא שינה אותה מקצה לקצה. הוא הביס את הליגה הזו שנה אחרי שנה", כתב הפרשן לוקה ספאשובסקי ששימש פרשן הטלוויזיה הסרבית בשידורי ליגת העל אחרי פגרת הקורונה.

בטור הוסיף הכותב שהוא מייחל לכך שאיביץ' לא יחזור לסרביה, למרות שהוזכר כמועמד להתמנות למאמן פרטיזן בלגרד. "אני מאחל לו לחזור לכאן לעולם בתור מאמן. השלולית הזו קטנה ומלוכלכת מדי עבורו. היא מלאה בתנינים שרוצים להטביע אותך. ידוע שכל המאמנים שחוזרים לכאן עם שאיפות גבוהות מסיימים עם הראש ברצפה. אפילו אם זוכים בתארים, מונעים מהם שכר ומאחרים בתשלומים. זה לא מגיע לו".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכוון למעלה. איביץ'/ברני ארדוב

לטענת הכותב, "איביץ' נראה מסוג האנשים שיצליחו לכל מקום שלא יילכו. אני מאחל לו שימצא את עצמו ברמות שהוא ראוי להן - לא בישראל, לא ביוון, ובטח שלא בסרביה".

בימים הקרובים אמור איביץ' להיפגש עם ראשי ווטפורד באודינה, ואם ירשים אותם הוא עשוי להתמנות למאמן ווטפורד. מלבד ההצעה להמשיך במכבי תל אביב, איביץ' דחה בשבועות האחרונים הצעות נוספות. על פי דיווחים, חלקן הגיעו מטורקיה, כולל ממחזיקת הגביע הטרייה טרבזונספור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully