וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו של ערן זהבי: "אני מאמין שהוא יבקיע בקרוב"

עודכן לאחרונה: 4.8.2020 / 12:34

ג'ובאני ואן ברונקהורסט משדר אופטימיות למרות שתי התבוסות של גוואנגז'או R&F בשני המחזורים הראשונים, מחכה לסבע ("יוסיף הרבה לחלק הקדמי"), ומצהיר: "מקווה שזהבי ימשיך להתמקד בלכבוש, ובמקביל לעזור לחבריו יותר על המגרש"

מתוך האינסטגרם של ערן זהבי

גוואנגז'ו R&F פתחה את העונה שלה בליגה הסינית עם שתי תבוסות כואבות, 3:0 לשנזן ו-5:0 לגוואנגז'ו אברגרנדה, ונותרה הקבוצה היחידה שלא צברה אף נקודה משני המחזורים הראשונים. רגע לפני המשחק מחר אצל הנאן (רביעי, 15:00, ספורט 1), התייחס המאמן ג'ובאני ואן ברונקהורסט למצבה של קבוצתו, וכמובן לבצורת המפתיעה של כוכבו ערן זהבי.

"אם היו לנו בעיות להגיע למצבים אז הייתי מודאג, אבל זה לא המצב", אמר המאמן ההולנדי שהחליף בתום העונה שעברה את דראגן סטויקוביץ' וכבר מוזכר כמועמד לפיטורים. "הנתונים הראו שגם בדרבי בעטנו לשער יותר מאברגרנדה, אבל פשוט לא כבשנו. אני כן מרוצה מהיכולת שהצגנו, אבל ברור שנצטרך לשפר את ניצול המצבים שלנו".

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
"הוא כל הזמן מאיים על שער היריב". ערן זהבי/GettyImages

כשנשאל על זהבי ענה: "הוא שחקן מאוד איכותי עם יכולות גבוהות. הוא כל הזמן מאיים על שער היריב, וגם בשני המשחקים העונה הוא הגיע להזדמנויות, בעיקר במשחק מול אברגרנדה. בעיטה אחת היתה גבוהה מדי, אחת פגעה במשקוף, היו צ'אנסים. אני מקווה שהוא ימשיך להתמקד בלכבוש, ובמקביל אני מקווה שהוא יוכל לעזור לקבוצה ולחבריו לקבוצה יותר על המגרש. אני מאמין שהוא יבקיע בקרוב".

על העובדה שחלק מהזרים בקבוצה עדיין לא השלימו את תקופת הבידוד הדרושה בחזרה לסין ולא הצטרפו לחבריהם אמר המאמן: "אני מקווה שכולם יחזרו ביומיים-שלושה הקרובים. שחקן כמו דיא סבע יכול להוסיף הרבה לחלק הקדמי שלנו. החזרה של כל הזרים תיתן לי עוד אפשרויות בבחירת השחקנים ותוסיף עומק לסגל. אך כמובן שנדע מה כושרם רק לאחר שהם יחזרו לאימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully