וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעיף שחרור של 400 מיליון יורו ושדרוג בשכר: ברצלונה בונה על אנסו פאטי

במועדון חוששים מ"תקדים ניימאר" ומהחיזור של קבוצות הפרמיירליג אחרי היהלום בן ה-17 ומתכוונים להפוך אותו בעונה הבאה לשחקן הרכב

שחקני ארסנל ופייר אמריק אובמיאנג חוגגים בחדר ההלבשה את הזכייה בגביע/חשבון האינסטגרם BukayoSaka87

קצת קשה לעכל את זה, אבל ליאו מסי כבר בן 33 ובברצלונה חושבים על העתיד ולעתיד שלהם קוראים אנסו פאטי. בחודשים האחרונים התפרסמו דיווחים "מדאיגים" לפיהם הקבוצות הגדולות באנגליה ינסו לפתות את ילד הפלא בן ה-17 שגדל בקטלוניה, אבל בבארסה ממש לא מתכוונים לאבד אותו וגיבשו תכנית מפורטת כיצד לשמור עליו בקאמפ נוטו.

אנסו פאטי שחקן ברצלונה. רויטרס
העתיד של ברצלונה. אנסו פאטי/רויטרס

לפי דיווח ב"אל מונדו" הקטלאני, בברצלונה מתכננים מספר מהלכים מקצועים וכלכליים כדי לגרום לפאטי להישאר במועדון. המהלך המקצועי הראשון יהיה להפוך את פאטי, שהיה שחקן מחליף בעונה החולפת, לשחקן הרכב בהתקפה לצידו של מסי

. המהלך הכלכלי החשוב ביותר יהיה להעלות את סעיף השחרור שלו מ-170 מיליון יורו ללא פחות מ-400 מיליון יורו. בבארסה חוששים מ"תקדים ניימאר", אחרי שפריס סן ז'רמן הסכימה לשלם את סעיף השחרור הגבוה שלו ורכשה אותו תמורת 222 מיליון יורו, מבלי שלבארסה תהיה זכות וטו.

כמובן שמהלך נוסף יהיה שדרוג משמעותי בשכרו של השחקן, שיקבל חוזה מקצועני ראשון ושמן אחרי העונה הטובה שלו שבמהלכה הוא כבש שבעה שערי ליגה למרות שרשם רק 11 הופעות בהרכב. רק לשם השוואה, אנטואן גריזמן רשם כמעט פי 3 הופעות בהרכב (31) וכבש תשעה שערים.

בריאיון האחרון שלו ל"ספורט" הקטלאני ברתומאו הכחיש שיש הצעה רשמית על פאטי, אבל הוסיף ש"יש עניין מכמה מועדונים וברצלונה סירבה". הנשיא פרגן לפאטי כשאמר: "הוא שחקן ייחודי כי הוא קפץ מקבוצת המילואים לקבוצה הראשונה. אין הרבה שחקנים כמוהו וברצלונה לא יכולה למכור אותו, אפילו אם המצב הכלכלי של המועדון הורע בגלל המגיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully