וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע המשבר: אנטוניו קונטה מאיים לתבוע עיתון באיטליה, ומכחיש שיעזוב את אינטר

אחרי המתיחות והדיווחים, מאמן אינטר הצהיר: "מכחיש בתוקף שדיברתי עם מנהלי יובנטוס ושחקניה וביררתי האם מאוריציו סארי יפוטר. מחויב רק לאינטר"

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

אנטוניו קונטה הכחיש היום (שני) בתוקף את הדיווחים לפיהם נפגש עם ראשי יובנטוס על מנת לדון עמם באפשרות שיחזור לקבוצה ויעזוב את אינטר. האפשרות הזאת נראתה ריאלית לאור התגובה הנסערת של קונטה אחרי המחזור האחרון, כשמאמן אינטר ביקר את התנהלות ההנהלה.

אבל היום קונטה הזועם איים לתבוע את "לה רפובליקה", על הדיווחים שנפגש עם קבוצתו לשעבר: "בנוגע לכתבה שפורסמה ב'לה רפובליקה', אני מכחיש בתוקף שדיברתי עם מנהלי יובנטוס ושחקניה וביררתי האם מאוריציו סארי יפוטר. אני אתבע את מי שכתב את זה, ואת העורך שאחראי על העיתון.

"אני מחויב לשלוש שנים בפרויקט באינטר, וכפי שתמיד עשיתי - אמשיך לעבוד קשה ואלחם בכל הכוח שלי ועם כל מה שיש לי על מנת לייצר פרויקט מנצח".

אנטוניו קונטה מאמן אינטר. GettyImages
לא קל איתו. קונטה/GettyImages

לקונטה נותרו עוד שנתיים בחוזה שלו עם אינטר, שבהן הוא אמור להרוויח 12 מיליון יורו בעונה. לאחרונה הוא ביקר את ההנהלה ה"חלשה" של הקבוצה וטען שהוא מרגיש "לא מוגן" לאור ההדלפות מהקבוצה. באיטליה אף מדווח על מתיחות בינו לבין המנהל המקצועי ג'וזפה מארוטה, בין היתר בנוגע לרכש. כעת, כאמור, קונטה מתעקש שהוא נשאר. באיטליה מדווחים שלא רק שאינטר לא יכולה להרשות לעצמה כלכלית לפטר אותו (עם החוזה הגדול שלו), גם יש לא מעט שחקנים שהגיעו בגללו (ביניהם רומלו לוקאקו ואשרף חאכימי), וכעת הוא גם לוחץ להחתים את אלכסיס סאנצ'ס ולרכוש אותו ממנצ'סטר יונייטד ב-17 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully