וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל טננבאום בריאיון בברזיל: "זו הייתה עונה חלומית"

שוערה של מכבי תל אביב התראיין לתקשורת במולדתו ושיתף על חוויותיו מהעונה החולפת. על האפשרות שישחק בליגת האלופות: "הגשמת חלום"

בווידאו: התגובות אחרי משחק האימון בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב/אתר רשמי בית"ר ירושלים

השוער דניאל טננבאום עבר עונה נהדרת מבחינתו במכבי תל אביב במהלכה ספג שמונה שערים בלבד (יאניוטיס עמד בשער בהפסד לבאר שבע במחזור האחרון). היום (שני) התראיין השוער שנולד בברזיל לתקשורת במולדתו, ושיתף לגבי חוויותיו ותחושותיו מהעונה החולפת.

"זו העונה הראשונה בה לבשתי את אפודת השוער הראשון", שיתף טננבאום. "זו הייתה עונה חלומית. קיבלתי את ההזדמנות, האנשים שם סמכו עליי ועשיתי עבודה טובה. אומרים שהשנה ההגנה עשה עבורינו את העבודה. גם במשחקים שלא שיחקנו טוב מבחינה התקפית, מצאנו את הדרך לנצח".

דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב בחימום. דני מרון
מתרגש לקראת המשחק הראשון שלו במסגרת ליגת האלופות. טננבאום/דני מרון

השוער הביע התלהבות מכך שישחק העונה במסגרת ליגת האלופות, כשהצהובים צפויים להתמודד באמצע אוגוסט בסיבוב הפלייאוף של המפעל: "זה יהיה המשחק הראשון שלי בליגת האלופות. זו הגשמת חלום, חווייה מיוחדת. גם האוהדים מתרגשים. כולם בציפייה לקראת המשחק הזה".

כמו בלא מעט ריאיונות לתקשורת הברזילאית, ישנה גם התייחסות רחבה לכך שבמקביל לאימונים במכבי תל אביב, יוצא טננבאום לבסיס חיל האוויר שם הוא משלים את שירותו הצבאי. "המועדון עוזר במה שאפשר. אם אני מתאמן בבוקר - אני הולך לצבא בצהריים. אני מקבל אישור מיוחד לצאת למשחקים. בכל יום אחרי משחק, אני צריך להתייצב בצבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully