וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל חדרה גברה 0:1 על הפועל חיפה, 0:1 למכבי נתניה על הפועל פתח תקוה

ריף מסיקה (40) העניק לחדרה ניצחון במשחק האימון בבית נגלר, רוי קורין (89) נכנס כמחליף והכריע עבור נתניה מול היריבה מהלאומית

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן/שלומי גבאי

גביע הטוטו בפתח, וקבוצות ליגת העל ערכו הערב (שני) משחקי הכנה אחרונים. הפועל חיפה אירחה במתקן האימונים בבית נגלר את הפועל חדרה והפסידה לה 1:0. ריף מסיקה היה חתום על שער הניצחון בדקה ה-40, עם בעיטה מחוץ לרחבה אחרי הכנה של עומר לקאו. וויליאם אגאדה ואלמוג בוזגלו פספסו הזדמנות להשוות מיד לאחר מכן. במחצית השנייה ערכו שתי הקבוצות חילופים רבים והתוצאה לא השתנתה לאחר כמה החמצות גדולות של המארחת, כך שחדרה רשמה ניצחון שני בשלושה משחקים (גברה 2:3 על הפועל רעננה ולפני כן הפסידה 1:0 למכבי פתח תקוה). המנצחת תתחיל את משחקי גביע הטוטו בשבת מול מכבי פתח תקוה באצטדיון המושבה, ואילו הפועל חיפה תארח למחרת את בני סכנין. לירן סרדל, נס זמיר, אחמד דראושה, דור מלול ועדן בן בסט לא שיחקו - חלקם בגלל פציעות ואחרים קיבלו מנוחה.

לאחר המשחק הודיעה הפועל חיפה כי השוער בן ה-19 עמית סוארי, שהחליף במחצית השנייה את רן קדוש וערך בכורה בבוגרים, חתם על חוזה לחמש שנים. הבעלים יואב כץ: "עמית מצטרף לשורה של שחקנים צעירים ומוכשרים שהחתמנו לטווח ארוך ואני מאמינים שהם יובילו את המועדון קדימה בשנים הבאות".

הרכב הפועל חיפה: רן קדוש, ירין סרדל, מיקי סירושטיין, גיא משפתי, רז נחמיאס, גל אראל, תומר אלטמן, סער פדידה, אלמוג בוזגלו, רז שטיין, וויליאם אגאדה.

הרכב הפועל חדרה: יואב ג'רפי, דיא לבאבידי, מנשה זלקה, וויסאם רבאח, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, ריף מסיקה, עומר לקאו, דור מוסקוביץ', דור נחמני, אסי גומה.

רוי קורין, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מהלך יפה לקראת הסיום. רוי קורין/ברני ארדוב

גם מכבי נתניה, שתתחיל את דרכה בגביע הטוטו ביום שבת מול הפועל כפר סבא, ניצחה 0:1 את הפועל פתח תקוה מהליגה הלאומית. המאמן החדש ריימונד אטפלד בחר לפתוח בהרכב צעיר מאוד, ללא הקפטן אלמוג כהן ושחקנים נוספים, אבל עם גיא מלמד שחזר בשבוע שעבר להתאמן עם הקבוצה ואף כבש ב-1:2 על מכבי פתח תקוה. הנתנייתים חיכו עד לדקה ה-89 כדי לראות כדור ברשת, כשהמחליף רוי קורין עבר בקלות בצד שמאל וסיים בבעיטה חזקה למרכז השער.

הרכב מכבי נתניה: רוי לייב, אסף בן שבת, דולב אזולאי, מתן לוי, זלאטן שחוביץ', אביב אברהם, אביאל אסרס, אלעד שחף, משה מולה, ירין שרעבי, גיא מלמד.

הרכב הפועל פתח תקוה: רוי בייגל, בן סיטלקול, רם לוי, פז בן ארי, מתן גושה, נפתלי בלאי, עוז סיטון, תומר חזן, בר ירוחם, ים בן יהודה, עומר בוארון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully