וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד למכירת משחק באוסטריה: "אם הליגה לא תתערב, היא תקריב את האמינות שלה"

קריאות לחקירת תוצאת משחקה של ריד שעלתה ליגה בזכות ניצחון 0:9 שהקנה לה יחס שערים עדיף. "התדמית של הכדורגל האוסטרי נמצאת בסיכון"

שחקני ארסנל ופייר אמריק אובמיאנג חוגגים בחדר ההלבשה את הזכייה בגביע/חשבון האינסטגרם BukayoSaka87

חשד למכירת משחק בליגה האוסטרית השנייה. ביום שישי האחרון עלתה ס.וו. ריד לבונדסליגה האוסטרית לאחר שסיימה במקום הראשון בליגת המשנה. עם זאת, המקום הראשון הושג בצורה מעוררת חשד, כשאלופת הליגה השנייה מחצה 0:9 את פלורידסדורפר, ועלתה בזכות הפרש שערים עדיף בשער אחד על פני השנייה בטבלה קלגנפורט.

לטענת אנשי קלגנפורט - שניצחה 1:6 את וואקר אינסברוק במחזור האחרון - העובדה שכוכבה של פלורידסדורפר קיבל אישור לצאת לחופשה על חשבון המשחק, היא הוכחה לכך שהמפסידה לא התאמצה מול ריד.

מגרש כדורגל נטוש. ShutterStock
צילום: ShutterStock/ShutterStock

נשיאה של פלורידסדורפר ניסה להסביר את התבוסה המשפילה: "התבוסה לריד עדיין גורמת לנו לכאב ראש. הבנו שאכזבנו המון אנשים עם הצורה בה השחקנים שיחקו. אנחנו רוצים לבקש סליחה על חוסר המקצוענות". עם זאת, הנשיא שלל אפשרות של מכירת המשחק: "מצד שני, אנחנו יוצאים נמרצות כנגד ההאשמות שרצות נגד השחקנים. אנחנו ננתח ונבדוק את אירועי המשחק בימים הקרובים".

בקלגנפורט לא התרשמו מדבריו של נשיא פלורידסדורפר ואף כינו אותם "בדיחה". במועדון הבהירו כי הם פנו לרשויות והגישו תלונה לגופים המתאימים. "עדיין לא קיבלנו את הקלה שבתגובות מהליגה עצמה. התדמית של הכדורגל האוסטרי נמצאת בסיכון. אי אפשר להתעלם מכך. אם הליגה לא תתערב, היא תקריב את האמינות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully