וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דה רוק" וגרושתו קנו את ליגת ה-XFL: "ניצור משהו מיוחד"

דוויין ג'ונסון, שחקן הקולנוע ומתאבק העבר המפורסם, שילם יחד עם גרושתו וחברת רדבירד כ-15 מיליון דולר עבור ליגת הפוטבול האלטרנטיבית שקרסה

טריילר לקרב החזרה של מייק טייסון מול רוי ג'ונס ג'וניור/טוויטר

קצת פחות מארבעה חודשים אחרי נפילתה השנייה של ה-XFL, אותה ליגת פוטבול אלטרנטיבית שהקים בעלי ה-WWE וינס מקמהן ב-1998 כדי שתתחרה ב-NFL, הליגה הזו נמכרה היום (שני) לכוכב הקולנוע והמתאבק לשעבר "דה רוק" דוויין ג'ונסון, שביצע את העסקה בשווי 15 מיליון דולר יחד עם גרושתו דני גרסיה ועם חברת רדבירד.

העסקה תלויה כעת באישור פשיטת הרגל של ה-XFL בשימוש ביום שישי, ואם התנאים אכן יאושרו אז הליגה תעבור לידי דה רוק וחבורתו ב-21 באוגוסט.

"דה רוק" דוויין ג'ונסון עם גרושתו דני גרסיה. GettyImages
עסק משפחתי. דה רוק עם גרושתו דני גרסיה/GettyImages

ג'ונסון אמר לאחר מכן: "הרכישה הזו משלבת בין התשוקה שלי למשחק והרצון לדאוג תמיד לאוהדים. בגאווה וענווה על מה שבניתי בשתי ידיי, אני מתכנן להביא את זה גם ל-XFL ומצפה ליצור משהו מיוחד עבור השחקנים, האוהדים וכל מי שאוהב פוטבול".

"העסק הזה מייצג עבור כולנו הזדמנות נפלאה", אמרה גרסיה, אשת העסקים שבנתה את הקריירה של דה רוק. "ספורט ובידוד הם הבסיס לעסק שבניתי. השילוב של המומחיות שלנו עם המחויבות לייצר תוכן מרגש ומעורר השראה, תמקד אותנו בפיתוח המותג לכזה שהספורטאים, השותפים והאוהדים שלנו יהיו גאים לאמץ לחיקם ולאהוב".

  • עוד באותו נושא:
  • דה רוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully