וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורונה, אמנות וגלישת גלים יוצאת תערוכה מיוחדת

נטלי ויתקין, גולשת גלים, תיעדה את ימי הסגר עם בן זוגה, את הקשיים ואת הרעיון החדש שבא לעולם כתוצאה מהקורונה: ייצור הגלשן המושלם. תערוכת היחיד שלה תוצג ב-25 באוגוסט בקמפוס המדרשה, את הסרט שלהם תוכלו לראות כאן

נטלי ויתקין היא גולשת גלים. היא חולקת את חייה עם רותם , גם הוא גולש גלים. מי שמכיר גולשי גלים יודע שתקופת הסגר והאיסור להיכנס לים הוא חוויה לא כיפית, אך נטלי ורותם לא ויתרו , והזמן שהתפנה הוקדש לייצור גלשנים. ראשית, הם פינו את חצר ביתם והפכו אותו לבית מלאכה לגלשנים. המטרה הייתה לייצר את הגלשן המושלם, זה שיענה על הנוסחה שתחבר את הנתונים הפיזיים, סגנון הגלישה שלו ותנאי הים של הגולש.

עבודת אמנות של נטלי ויתקין על גלישת גלים. באדיבות המצולמים
טוב שאת הים כבר לא צריך לראות רק דרך תמונה/באדיבות המצולמים

במקביל , מאחר שנטלי עוסקת גם באמנות, היא השלימה את העבודות שלה לקראת תערוכת יחיד ראשונה. תקופת הסגר שעברו בני הזוג תועדה במצלמתה של נטלי וכך נוצר הסרט "Quarantine" (בידוד) , הדוחס לכ-34 דקות את ימי ההסגר של הקורונה.

הסרט מתעד את הימים של נטלי בבית עם בן זוגה, את בניית הגלשנים, הציור, הוראת גלישה "על יבש", אימונים זוגיים לחיזוק ולגמישות הגוף, שיחות הנחיה לקראת תערוכת היחיד , ואת ימי הגלישה בסתר. הווייב החופשי, האנרגיה של תרבות הגלישה והחיבור אל הים והטבע נפגשים בסרט עם שלל התפקידים והמשימות שהסגר כפה על כולנו.

הסרט וציוריה של נטלי יוצגו בתערוכת היחיד הראשונה שלה בקמפוס המדרשה במסגרת תערוכת הבוגרים של הפקולטה לאמנויות - המדרשה החל מה-25 באוגוסט. הכניסה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully