וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות לפני משחק האליפות ברומניה: קלוז' מאיימת לא להופיע

אצל המוליכה טוענים ששחקני קראיובה לא נבדקו בזמן, בעוד הנהלת האחרונה מאשימה בספין ואי ציות להנחיות. המשחק יתקיים?

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

שעות לפני משחק העונה בליגה הרומנית - משחק האליפות יש לומר - והבלגן חוגג. הערב (שני, 20:30) אמורה אוניברסיטטה קראיובה לארח את קלוז', אבל אצל האלופה ומוליכת הטבלה טוענים שהם חוששים להידבק בקורונה ומאיימים לא להופיע למשחק.

כך לאורך היום נשמעות האשמות הדדיות על אי ציות להנחיות, לפיהן כל השחקנים והעובדים בכל מועדון צריכים להיבדק מדי שבוע. המנהל המקצועי של קלוז', בוגדן מארה, אמר היום: "ההנהלה של קראיובה לא כיבדה את ההנחיות של משרד הבריאות, משרד הספורט, מנהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל. הם לא נבדקו מאז ה-24 ביולי. אנחנו חוששים שיש שם נשאים של הנגיף, אנחנו ממש פוחדים מהדבקה".

בקראיובה לא נשארו חייבים ואחד מחברי ההנהלה, מיחאי רוטארו, השיב: "הם לא עשו את הבדיקות בזמן ולכן הם מאשימים אותנו כדי שידחו את המשחק. הם נבדקו רק היום ולכן לתוצאות אין זמן להגיע. יש לנו הוכחות. אם הם לא רוצים להגיע למשחק היום, אין לנו שום בעיה. נשיג ניצחון טכני ונחגוג אליפות. הליגה קבעה שהמשחק יתקיים היום. יש לכם בעיה עם זה? תפנו למנהלת, לא אלינו".

קלוז' - אלופת השנתיים האחרונות - מוליכה את הטבלה עם 46 נקודות בעוד לקראיובה יש 44 נקודות ומשחק חסר. ניצחון של אחת הקבוצות יעניק לה את האליפות, בעוד תיקו יעביר את ההכרעה למשחק הדחוי של קראיובה נגד אסטרה ג'ורג'ו.

דן פטרסקו מאמן קלוז'. רויטרס
יופיעו או לא יופיעו, זו השאלה. פטרסקו/רויטרס

לאחרונה אובחנו 12 נשאים של נגיף הקורונה בקלוז' והמשך העונה היה בסכנה. לבסוף, התברר שמרבית הנדבקים בכלל בריאים והייתה טעות בבדיקה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully